Grela Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Mógłbyś dodać, że po zdeptaniu stworka, się odbijamy, a nie spadamy I wtedy mógłbyś dodać system kombosów. Np: Za 5 wrogów zdeptanych w jednym kombo (nie dodykając ziemi) masz pręmię 25 punktów Jak to zrobić(ten post się tyczy mojej gry jakby co :]) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 ... Tak jak zwykły skok tylko że na kolizji z potworem i po sprawdzeniu pozycji y? :U Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Masz tu przykład combo jaki sobie życzyłeś KLIK! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Ja tez zrobiłem " combosy " + mały bonus :) https://gmclan.org/up1558_11_bonus.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 ... Tak jak zwykły skok tylko że na kolizji z potworem i po sprawdzeniu pozycji y? :U Pasuje: move_bounce_solid(siła odbicia??) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 A jak zrobiłeś zwykły skok?? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Juz nie trzeba :D Marek zrobil ale jak zrobic z tym bonusem u Marka ze co 10 tych "bonusow" odtwarza dźwięk i dodaje coraz wiecej punktow...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 zmień tą wartość: if (bonus >= [b]5[/b]) { if (sprite_index=s_hero) { sound_play(s_bonus) sprite_index=sprite5 skok=7 } } else { sprite_index=s_hero skok=5 } :D a punkty zerują się przy kontakcie z podłogą :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 To będzie co 10 kombosów??I dać to do step hera?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Dlaczego wy pytacie nie sprawdzając <_< pewnie ze w step, to tam na bieżąco są sprawdzane wszystkie skrypty. Poza tym jak masz w przykładzie, to jest kod prosto z przykładu, no nie mów, że nawet go nie przeanalizowałeś tylko wystrzeliłeś z tym postem :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 A i mam pytanie czy punkty da się mnożyć po przez taki kod??: score*=liczba przez ktora chcesz pomnozyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 score=score*zmienna #Edit Chociaz nie, * przed = jest na stale :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Ale chodzi mi tylko o punkty a nie kombosy. Ale to dobry zapis bo Shylios mi powiedzial. EDIT: ERROR in action number 1 of Draw Event for object s_hero: Trying to draw non-existing sprite. To mi wyskoczyło w mojej grze. Wszystko skopiowałem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się