Misteroous Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Witam!! to wiec tak:chialem sie dowiedziec jesli mob mnie goni a ja go zabije co zrobic zeby "zwloki" moba nie lazily nadal za mna?? Z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 instance_destroy(); :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 albo zmienna co_mi_zrobisz_jak_mnie_zlapiesz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misteroous Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Zapomnialem dodac ze jestem poczatkujacy, a gm-a mam od wczoraj moglbys mi dac gotowy skrypt?? i powiedziec gdzie co wkleic?? Bardzo bymbyl wdzieczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 step wroga: if zycie=0 { gon=false } else { gon=true } if gon=true { direction=point_direction(x,y,hero.x,hero.y) } ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misteroous Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 jak wlaczam gre to mi wyskakuje taki blad: ___________________________________________ ERROR in action number 2 of Step Event for object bject22: Error in code at line 1: if zycie=0 at position 4: Unknown variable zycie CO jest zle?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 w step moba: if (dostalem < 5) { direction=point_direction(x,y,hero.x,hero.y) speed=5 } else speed=0 dostosowane do tego co miałeś wcześniej :P PS. twoim błędem było niedefiniowanie zmiennej w create. W gm każdą używaną zmienną trzeba zdefiniować np. zmienna=wartość :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misteroous Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Marek wszedl na salony :D dzieki to dziala ale teraz powiedz/pokaz co zrobic zeby mob sie przekrecal w zaleznosci od kierunku ruchu(mam juz animacje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Pozwolę sobie rozwinąć twoje skromne AI mob: create: dst=0 step: direction=point_direction(x,y,hero.x,hero.y) dst = distance_to_object(hero) if (dostalem < 5) { if ( dst < 150 && dst > 5 ) { mp_potential_step(hero.x,hero.y,5,solid) image_angle=direction }} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misteroous Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Blad zapomniales ze mam niezarejestrowanego GM-a Mozesz pomoc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 zamiast image_angle wstaw image_index = direction * image_number/360 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misteroous Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 No niby dziala tylko ze nadal sie nie przekreca w strone Hero (caly czas sie patrzy na poludnie) a chcialbym zeby jak bohater jest na zachodzie to on biegl za nim^^ i tez sie patrzyl na zachod... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 direction=point_direction(x,y,hero.x,hero.y) dst = distance_to_object(hero) if (dostalem < 5) { if ( dst < 150 && dst > 5 ) { mp_potential_step(mouse_x,mouse_y,5,solid) image_index = direction * image_number/360 } else { image_speed=0 speed=0 }} to musi działać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misteroous Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 No ale gdzie tu wykorzystanie animacji?? chyba nie moze patzrec sie w lewo skoro nie ma podporzadkowanej animacji?? ________________________________________________________________________________ ____________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 sprite_index ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misteroous Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 A moglys mi dac gotowy skrypt ? nie zabardzo wiem co zrobic z ta funkcja nie znam sie na skryptach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 To jest gotowy skrypt tylko to przekopiuj :P sprite_index decyduje o aktualne klatce sprita ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misteroous Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Ale przeciez wiesz ze jestem malo kumaty i musisz mi powiedziec gdzie to wkleic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 w step moba. Przypominam ze musisz mieć animację obrotu ;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misteroous Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 i co... wstawie to w stem i wystarczy?? a gdzie pisze ze ma odczytac te animacje np.case sprite52: n.direction=180; break tak jak ma to miejsce u Hero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 image_index = direction * image_number/360 tu masz wszystko zmienia klatkę w zależności od kątu nawet nie sprawdziłeś a już mówisz, ze nie działa :P no masz: https://gmclan.org/up1558_11_podazanie.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misteroous Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 kopiuje skrypt w skrypt z przykladu i dalej chodzi za mna tak jak na przykladzie ...ale sie nie obraca naprawde nie wiem co mam zle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Może nie masz zrobionej pełnej animacji obrotu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misteroous Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Ja mam animacje w sprite zrobiona tak jak Hero wiec moze dlatego mo nie dziala?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Ja mam animacje w sprite zrobiona tak jak Hero wiec moze dlatego mo nie dziala?? Animację się wsadza do 1 sprita <_< Chyba, że z ciebie taki super programista, to rób oddzielne B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Dyskusje przeniesiono na gg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misteroous Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Temat do zamkniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi