Skocz do zawartości

Książka "J2ME. Tworzenie gier."


Marrac

Rekomendowane odpowiedzi

Jak cię będzie satysfakcjonować tworzenie gier na komórkę to kupuj. Chociaż przyznam, że w przykładowym rozdziale, który dali jest tak dobrze opisany algorytm DDA, że jak się coś umie, to można by go łatwo przerobić pod dowolny inny język, tylko, że jest to już dość przestarzała technika :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Konrad-GM:

Tylko ten przykładowy rozdział traktuje o Wolfensteinie. Zobacz sobie Spis Treści, że o innych rzeczach też ;p . Co prawda, głównie o grach 3D jest, jednak, są tam na pewno opisane podstawy wyświetlania i przy pewnej odrobinie logiki można zrobić na podstawie tego platformera :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...