karus99 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 No to tak wymyśliłem sobie skrypt na magazynek i coś mi nie działa bo po wystrzeleniu 30 naboi nie przestaje strzelać a powinno w pliku poniżej jest pokazane jak ja to zrobiłem. >>TUTAJ<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 W tej akcji CTRL objektu obj_gun2, zamiast Twojego kodu wpisz ten: if global.strzelanie=true && magazynek > 0 { magazynek -= 1 ID = instance_create(obj_hero.x,obj_hero.y,obj_bullet); with (ID) motion_set(obj_hero.direction,5); global.strzelanie=false; alarm[0]=2 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 no tak ale po wystrzeleniu 30 powinno czekać tam np. 2 s. a potem strzelać dalej. A w twoim kodzie nie strzela dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 W create hera: gotowy=true W strzelaniu hera: if gotowy=true if global.strzelanie=true && magazynek > 0 { magazynek -= 1 ID = instance_create(obj_hero.x,obj_hero.y,obj_bullet); with (ID) motion_set(obj_hero.direction,5); global.strzelanie=false; gotowy=false alarm[0]=60 } Gdy dojdzie w objekcie hera do alarmu ustawionego w strzelaniu: gotowy=true To jest ten kod na ograniczenie strzelania co 2 s.czy jakoś tam i zapamietaj 2 sekundy=60 stepów, a nie 2 :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Sonique jak sie nie znasz to sie nie udzielaj... Ten kod napewno nie zadziala! Jak wroce ze szkoly to Ci poprawie ten przyklad ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Właśnie sonique to nie chodzi o to żeby strzelało co 2s. tylko jak wystrzeli 30 naboi to 2s. przeładowywania i dopiero żeby można było znowu strzelać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 https://gmclan.org/up1558_11_aerial_wars.html powodzenia :) Acha Przeładowanie - R Strzał - Spacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Dzięki za ten przykład Marek ale próbowałem go połączyć z moją grą i nie działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Przekopiuj i przeanalizuj najważniejsze eventy: alarm 0 i 1, k_press R, spację i create ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 ale ja nie chce żebym musiał sam przeładowywać tylko żeby się samo to robiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 od razu byś napisał o co ci chodzi, a tak mam podwójną robotę <_< https://gmclan.org/up1558_11_auto_ladwanie_strzelanie.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Kurde jak chcesz mi pomóc to przerób po prostu mój kod a nie dawaj mi jakiś przykładów których ja nie umiem połączyć z moją grą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Człowieku lamisz do potęgi :blink: jak można nie potrafić pozmieniać paru zmiennych :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Powiedzmy że mam zarejestrowanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 https://gmclan.org/up1558_12_karus99.html to na cholerę obracasz sprita w edytorze skoro możesz użyć image_angle :o daj znać kiedy mogę usunąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się