Skocz do zawartości

Magazynek...


karus99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W tej akcji CTRL objektu obj_gun2, zamiast Twojego kodu wpisz ten:

if global.strzelanie=true && magazynek > 0
{
magazynek -= 1
ID = instance_create(obj_hero.x,obj_hero.y,obj_bullet);
with (ID) motion_set(obj_hero.direction,5);
global.strzelanie=false;
alarm[0]=2
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W create hera:

 

gotowy=true

 

W strzelaniu hera:

 

if gotowy=true
if global.strzelanie=true && magazynek > 0
{
magazynek -= 1
ID = instance_create(obj_hero.x,obj_hero.y,obj_bullet);
with (ID) motion_set(obj_hero.direction,5);
global.strzelanie=false;
gotowy=false
alarm[0]=60
}

 

 

Gdy dojdzie w objekcie hera do alarmu ustawionego w strzelaniu:

 

 

gotowy=true

 

To jest ten kod na ograniczenie strzelania co 2 s.czy jakoś tam i zapamietaj 2 sekundy=60 stepów, a nie 2 :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...