CuB3 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Witam! Jest to moj pierwszy przyklad :) Mam nadzieje, ze sie Wam spodoba ;) OPIS Przyklad pokazuje jak mozna wykorzystac swiatlo ktore oddzialowuje na cien. Czyli jednym slowem dynamiczne cienie. LINKI GM6: https://gmclan.org/up2955_11_przyklad.html (to z uwagi, iz wielu ludzi dalej uzywa GM6) GM7: https://gmclan.org/up2955_12_0ffab16cab.html CREDITS -CuB3- PS. Jesli wykorzystacie moj przyklad w swojej produkcji to nie musicie umieszczac mnie na liscie Credits :) Ale jezeli umiescicie to na pewno sie nie obraze :thumbsup: OCENIAJCIE! B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Kiepskie to trochę, i efekt nie najlepszy. Na moim słabszym kompie 3 fps, popracuj nad optymalizacją. @Edit: Procek 1200 Mhz fps 11/30 na lepszym 30/30 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 3 FPS?!? Co Ty za komputer masz? U mnie wyciaga 60 FPS czyli max... Nie zoptymalizuje gdyz nie mam jak nawet sledzic efektow optymalizacji... BTW. Ten przyklad nie ma ladnie wygladac tylko pokazac jak mozna zrobic dynamiczny cien. Jak chcesz to na Twoja prosbe moge zrobic przyklad ktory bedzie ladny i bardzo efektowny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Takie to średnie.Oceniam ten przykład na 3+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 nic specjalnego, ale zły nie jest. myśle że komuś sie napewno przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 nie potrzebnie dales do tego surface - ten sam efekt za pomoca draw_rectangle() mozna uzyskac ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 A mi sie przyda :) Masz 4 gwiazdory :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Mi też się podoba ;) a żeby było ładniej dorobiłem sobie żeby cień wraz z odległością robił się bardziej przeźroczysty :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 a pfff... marny przykład :/ i optymalizacja do pupt. Mam dobrego kompa a fps od 8 do 11 -.- . Masakra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Ja mam kompa 5 letniego bez ulepszania i fps trzyma się na 30 :o niby prosty przykład ale nie rozumiem po co tam odrazu surface... taki sam efekt mogłeś uzyskać rozciągając i zmieniając alpha jednego pixela :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się