Skocz do zawartości

Problem z kamerą 3d


Rekomendowane odpowiedzi

Kod kamery w drawie(ustawienie widoku):

d3d_set_projection(x,y,z,x+cos(degtorad(direction-90)),y+sin(degtorad(direction-90)),z-zdir,0,0,1)

Rysowanie postaci(po którym rozpoczęły się problemy):

d3d_transform_set_translation(-x,-y,-z);
d3d_transform_set_rotation_z(dir);
d3d_draw_ellipsoid(-4,-4,30,4,4,height,htex,1,1,24);
d3d_draw_ellipsoid(-4,-8,16,4,8,32,ctex,1,1,6);
d3d_draw_cylinder(-4,-10,0,4,-2,16,ltex,1,1,1,12);
d3d_draw_cylinder(-4,10,0,4,2,16,ltex,1,1,1,12);
d3d_draw_cylinder(-2,-12,16,2,-8,32,atex,1,1,1,12);
d3d_draw_cylinder(-2,12,16,2,8,32,atex,1,1,1,12);
d3d_transform_set_translation(-x,-y,-z);

Niestety sam kodu widoku nie mogę sklecić, a inne rysowanie nie działa. :(

Problem jest następujący: podczas ruchu widok przeduwa się intensywniej, niż objekt i to cos narysowane jako jego grafika. Tzn. kiedy idę, w górę to po kilku sekundach postać jest daleko poniżej widoku, a gdy w dół to jest o wiele za wysoko(nie postać jest źle tylko widok, jakby co).

Pomocy. Z góry dzięki.

EDIT:

Jeszcze to w stepie kamery może być istotne:

x=obj_team.x  y=obj_team.y+dist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...