RaistlinBlackRobe Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Kod kamery w drawie(ustawienie widoku): d3d_set_projection(x,y,z,x+cos(degtorad(direction-90)),y+sin(degtorad(direction-90)),z-zdir,0,0,1) Rysowanie postaci(po którym rozpoczęły się problemy): d3d_transform_set_translation(-x,-y,-z); d3d_transform_set_rotation_z(dir); d3d_draw_ellipsoid(-4,-4,30,4,4,height,htex,1,1,24); d3d_draw_ellipsoid(-4,-8,16,4,8,32,ctex,1,1,6); d3d_draw_cylinder(-4,-10,0,4,-2,16,ltex,1,1,1,12); d3d_draw_cylinder(-4,10,0,4,2,16,ltex,1,1,1,12); d3d_draw_cylinder(-2,-12,16,2,-8,32,atex,1,1,1,12); d3d_draw_cylinder(-2,12,16,2,8,32,atex,1,1,1,12); d3d_transform_set_translation(-x,-y,-z); Niestety sam kodu widoku nie mogę sklecić, a inne rysowanie nie działa. :( Problem jest następujący: podczas ruchu widok przeduwa się intensywniej, niż objekt i to cos narysowane jako jego grafika. Tzn. kiedy idę, w górę to po kilku sekundach postać jest daleko poniżej widoku, a gdy w dół to jest o wiele za wysoko(nie postać jest źle tylko widok, jakby co). Pomocy. Z góry dzięki. EDIT: Jeszcze to w stepie kamery może być istotne: x=obj_team.x y=obj_team.y+dist Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Wyślij mi plik gm6/k na PW to postaram się pomóc. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Ponieważ Konrad nie jest teraz online to dam link do projektu. Nie zrażajcie się grafiką, ani tym, że bazuję się na przykładzie(będę usamodzielniał silnik). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się