Skocz do zawartości

TrueVision3D


Bartek (Kamrat)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Buszując po necie natrafiłem na takie cuś: KLIK!

Silniczek graficzny :) Komercyjna wersja jest płatna, ale w downloadzie jest też wersja darmowa, która zawiera: engine, dokumentacje, tutoriale, rózne programy [tools] (np. generator tekstur), teksturki i takie inne bzdety [media] oraz przykłady (przykłady tylko dla Visual C++ <_<). Jak narazie fajnie się zapowiada, na stronie domowej są rózne screeny z gier na tym engine (niezła grafika...), ale potestować będe mógł jak sobie sprawie VC++ <_< A jak ktoś ma - niech przetestuje sobie ;) Możliwe, że ktoś już podawał - jak tak to niech powie coś o tym ;)

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Największy polski amatorski projekt, ludzie az was zatknie jak zobaczycie tą gre. Chłopaki robią gre na odległość a w dodatku normalne zajecia też(szkoła itp). DEAMONETH- THIS IS IT. ACHA to hack&slask

www.aazero.4en.com.pl

Oni zakupili ten silnik i z niego korzystają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największy polski amatorski projekt, ludzie az was zatknie jak zobaczycie tą gre. Chłopaki robią gre na odległość a w dodatku normalne zajecia też(szkoła itp). DEAMONETH- THIS IS IT. ACHA to hack&slask

www.aazero.4en.com.pl

Oni zakupili ten silnik i z niego korzystają

No nie wiem :P

http://burzuj.nma-fallout.com/

http://www.afterfall.pl/index/pl/25

 

Ja bardziej stawiam na Burżuazje niż na tego deamonetha B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie zarzuciłbm wam pokazówke ale mi sie nie chce, może wieczorem. Jak dla mnie the best, niczym nie odstaje od komercyjnych gier (mówie o grafice) ale fakt że mało popularny gdyż pod Delphi. A ja pooglądam inne projekty...

Niechce się pomylić ale na forum ktoś z teamu Deamonetha napisał że mają już 8-9% wiec możliwe że projekt dobiegnie końca. Demo chcą chłopaki CHYBA Wydać w grudniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No jeśli po screenach oceniać... ale nie dajemy renderów z maxa lub fake'ów. Screeny dajemy w ogóle nie modyfikowane, prosto z różnych prototypów grywalności czy też dem technologicznych. Mają one pokazywać konkretne elementy (jeden postaci, inny np. dynamiczne oświetlenie). De facto żaden nie jest screenem, jakby to ująć..., z gry. Ale to chyba oczywiste na tym etapie prac.

 

Tak czy siak dzięki za zainteresowanie Deamoneth. Jeśli ktoś chciałby dowiedzieć się więcej o tym projekcie to na naszym devlogu, oprócz kilku ciekawych informacji znajdziecie filmik z techdema, które przedstawia testową mapę i kilka innych rzeczy. Adres owego loga to devlog.aazero.com. Więcej o naszej grze przeczytacie TUTAJ.

Oczywiście polecam odwiedzić również naszą stronę pod adresem www.aazero.com.

 

A co do samego tematu. Truevision nie jest zły. To całkiem fajny render, ale podkreślam słowo - render. To nie jest game engine jako taki. W sumie ma to ogromna zalete - mozna go dostosowac dokladnie do swoich potrzeb. Ale sa tez ciemne strony - jest to wersja beta, brak dokumentacji (chociaz tutaj troche pomaga dosc duze community skupiajace sie wokol tego projektu), ciagle duzo bugow i niedociagniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...