Backslash Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 W tym przykładzie jest pokazane jak można za pomocą global.text i funkcji if zrobić odpowiedz na wczesniej zadane pytanie... Ściągnij a będziesz wiedzieć o co chodzi =P może się przyda dlatego dałem... ja jestem nowicjuszem dlatego daje to dla innych może się komuś przyda, ja nad tym siedziałem jakąś godzinę... (oczywiście w myśleniu jak to posklejać) teraz pewnie by mi to zajęło z 10 min.... Download Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Ranmus! A ty widzisz i nie banujesz xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Backslash Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Ranmus! A ty widzisz i nie banujesz xD Jezeli komus przeszkadza bądź ktoś kluci sie o prawa... to oczywiscie kasujcie temat... to było dla tych którzy nie umieją... Oczywiscie sam tego nie wymyslilem, lecz to było bardziej żebym sie czegos nauczyl... patrzyłem na inne przyklady a wiec sorry jak kogos nie ma w credits(ktore tez było pisane w celach nauki) ale na dużo przykladow patrzylem... jak cos to napisz ja usune temat (o ile mam do tego prawo )bądź niech usunie go moderator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Nie przejmuj się nim, czasami tak ma. :P No i sam nie wiem o co mu chodzi. Przykład ok, jedyne co można by dodać to kasowanie tego co się napisało z bufora klawiatury. :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...