pilar36 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 mam problemik, jak zrobic aby ludzik po nacisnieciu myszka ruszal sie jedynie po odpowiednich katach? np: ..............x<-------tu mam dojsc.................. / - 45 stopni .................................................................- -0 stopni ......................................................... ......................................................... ......................................................... O......<--------to ja ////////////////////////////////////// .......................................................... ......--------x<-------tu mam dojsc ..../ .................................................... .../...................................................... ../....................................................... ./........................................................ O <------- tak ide :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 x-=5 ; y-=5 kierunek lewo-góra x+=5 ; y-=5 kierunek prawo-góra x+=5 ; y+=5 kierunek prawo-dół x-=5 ; y+=5 kierunek lewo-dół :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 heh, potrzebuje konkretnego przykladu.. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Sprawdzaj jego direction i dawaj odpowiedni sprite ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 <_< chech chyba sie nierozumiemy.... chce aby object chodzil wylacznie po katach 0,45,90 itp tj. w tym rysuneczku najpierw idzie sobie katem 45 a potem 0..... :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Ahaaa - no to tak jak mówił marek ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Ahaaa - no to tak jak mówił marek ;) Ja mam zawszę rację :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 a po mojemu to to by było direction=( point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) div 45 ) *45; speed=3; Rozwiązanie Marka jest mało optymalne bo musiałbyś walić dużo ifów i sprawdzać kierunek :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 <_< wraz mi nie bardzo wychodzi...... staram sie cos z tym kombinowac ale nic z tego :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 https://gmclan.org/up1558_11_sterowanie.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 heh, takie cos to ja umiem zrobic :] ja chce aby po nacisnieciu myszka na jakis teren on sam dotarl na miejsce chodzac tylko po odpowiednich katach........ :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: w moim przypadku to 0,45,90 itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Użyj image_angle=direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 OMG! Mu nie chodzi o ułożenie sprita tylko o poruszanie się ludka. Daj do Step ludka if ( mouse_check_button(mb_left) ) { direction=( point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) div 45 ) *45; speed=3; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 move_snaped() :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 pablo1517 jestes geniuszem, nareszcie ktos powiedzial cos na temat^^ dziala!! zamykam temat :] :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi