Adamosca Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 No więc tak, mam problem. Chciałbym zrobic wybór czaru przy kliknięciu myszką na jego ikonie w menu czarów, Wymyśliłem coś takiego że w create postaci: czar1 = true czar2 = false czar2 = false i przy naciśnięciu na ikonę czaru 2: czar1 = false czar2 = true czar3 = false i tak dalej pużniej < space>: if czar1 = true { object_create(x,y,czarnr1); } else {} if czar2 = true { object_create(x,y,czarnr2); } niewiem co żle zrobiłem ale moge se naciskać na ikony dowoli, ale i tak zawsze robi mi sie czar numer 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 f czar1 = true { object_create(x,y,czarnr1); } else {} ?? Wtf co to maja być te klamry po else? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 W space: if czar1 = true { instance_create(x,y,czarnr1); } if czar2 = true { instance_create(x,y,czarnr2); } if czar3 = true { instance_create(x,y,czarnr3); } @up ja nie wiem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 create: czar=1 klikanie na ikony czarow: czar=<numer_czaru> space: if(czar=1)instance_create(x,y,czarnr1) <etcetera...> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 A tak w ogóle to lepiej uzyć switcha :] create: czar=0 ikonka1: czar=1 ikonka2: czar=2 itp... space: switch(czar) { case 1: instance_create(x,y,czarnr1); break case 2: instance_create(x,y,czarnr2); break itp... } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 ooo to mi sie przyda :thumbsup: rozpisujcie sie chlopaki rozpisujcie :) podoba mi sie to co napisal Psychix, ale oczywiscie mogloby byc if(czar=1) { skrypty czaru } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 A co niby napisał PsichiX? :| Btw switch lepszy :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 nczar[1] = o_czar1; nczar[2] = o_czar2; nczar[3] = o_czar3; //itd. for( i = 1; i <= ilosc_czarow; i += 1; ) { if ( czar == i ) instance_create( x, y, nczar[i] ); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 nie przypominalo mi to tego co ja napisalem szczegolnie z tym tworzeniem obiektu czaru(?) w kazdym razie lepiej zapytac dla pewnosci B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 Popieram sposób Davida Darka. Nie zawsze czar będzie tworzył jakiś pocisk lub stwora, np. uleczenie, wzmocnienie itp. BTW. Czary to skomplikowana sprawa. Jeśli chcesz mieć dużo rodzajów zaklęć to lepiej porzuć swój system, ale jeśli to będą tylko pociski to spox. Co do tematu: Może sprawdź czy nie zrobiłeś jakiegoś głupiego błędu typu ustawienie tych samych obiektów zamiast dwóch różnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamosca Opublikowano 10 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Próbowłem sposób Psyhixa , ale gra po prostu po naciśnięciu na ikonkę nie zmienia numeru czaru, nie wiem co źle zrobiłem , ale zawsze tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamosca Opublikowano 10 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 A przy okazji: kiedy dodam sobie sily tyle ile wynosi poziom czaru i w czasie trwania czaru jego poziom sobie podwyższę to odejmie mi wiecej str niż dodało. Czy moze wiecie jak zrobić by odejmowalo tyle ile dodałem wcześniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 dodaj=5 sila+=dodaj sila-=dodaj ?? A co do waszego gadania o czarach - pieprzycie że to trudne -.- Wcale nie trudne! Większy problem to ja miałem ze zrobieniem efektów niż z ich zaprogramowaniem xP Proste to jak drucik! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się