GMcliker Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Witam, zrobiłem bossa do mojej gry i chciałbym zrobić żeby atakował mnie i wzywał ciągle 2 swoich ludzi. Czy ktoś wie jak to zrobić??? :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Witam, zrobiłem bossa do mojej gry i chciałbym zrobić żeby atakował mnie i wzywał ciągle 2 swoich ludzi. Czy ktoś wie jak to zrobić??? :bye1: tak ja wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 To jak to zrobic??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 np na alarmach że idzie w twoją strone i jak jest blisko to daje w zęby,albo na zmiennych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 <<<To pokaż jak to zrobić albo daj plik>>> :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 { instance_create(x,y,ludzik) repeat (2) } i tak nie jestem pewien, czy to prawidłowy kod na tworzenie dwoch wrogów A jak chcesz zeby cie atakowal, to daj zmienna w create health=100 i w kolizji z bossem daj np health <=20 i tak zreszta nie wiem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 <<<Dziad daje plik z banknotami, oraz plik "pthc childporn gay.mpg">>> A my to co, święci mikołajowie? :] Proste, ustawiamy tablicę alarm[n] na jakąś wartość, potem w evencie alarmu ustawiamy akcje i koniec. djadam5: Są tu aż trzy błędy: 1. Po co klamry? 2. You forgot ";"... 3. Jak się chce zrzucać coś do repeata, to się po tym daje klamry i wrzuca akcję, a nie robi combosów jakichś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 sor xD w koncu ja tez noob, ale troszeczke mniejszy... mozna przyznac newbie a ty juz master ( marudna medna xD ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Naprawde dobre (do dupy) Po pierwsze widze że podszywasz się pod mikołaja. Po drugie ja ładnie prosze o przykład... ŻAL.PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Jak mamy ci dać przykład skoro nie wiemy co i jak masz zrobione alarm[0]=iles tam w evencie alarm0 wstaw akcję wezwania. Nie jesteśmy w stanie nic więcej powiedzieć nie znając dokładnych szczegółów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-loc Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 szukaj a nie proś o gotową część gry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 up@ q-lock nie zgrywaj sie ja prosze o przykład bossa który przyzywa 2 swoich ludków którzy cie atakują.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 up@ q-lock nie zgrywaj sie ja prosze o przykład bossa który przyzywa 2 swoich ludków którzy cie atakują.. nie pisz mi na pm o przykład,co ja jestem weź przestań,zrobiłbym to w 2 minuty ale dla leni nie warto otwierać GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 rotfl, tez mi problem... masz na to 2 sposoby 1.tworzysz alarm powiedzmy na 1000 i po tym czasie ustawiasz instance_create(objectboss.x+ile chcesz,objectboss.y+ile chcesz,potwor); i drugie instance_create(blablabla); potem ustawiasz aby sie ten alarm powtarzal i tyle 2. robisz odliczanie czasu powiedzmy 30 sek i po 30 sek. tworzy potworki a czas sie resetuje spowrotem to chyba nie jest takie trudne.... :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 repeta w alarm wsadzić i dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Create bossa: a=instance_create(x+150,y,object1) b=instance_create(x+150,y,object1) a.sprite_index=sprite1 b.sprite_index=sprite1 step bossa: with(a) move_towards_point(boss.x,boss.y+50,3) with(b) move_towards_point(boss.x,boss.y-50,3) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się