Gość Kuberion Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Mam problem Jak zrobic ze jak object1 dotknie object2 zeby go puzniej nie puszczal Prosze o wielka pomoc z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 W kolizji: x=other.x y=other.y Chyba powinno działać :H Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 jak mam rozumieć 'nie puszczał' ? może solid=true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Mam problem Jak zrobic ze jak object1 dotknie object2 zeby go puzniej nie puszczal Prosze o wielka pomoc z gory dzieki W object1 event collison object2: speed=0 Dużo było na forum takich pytań. :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 tiaa... a jak on ma zrobione sterowanie na osiach... <_< lepiej zaznacz obiektom solid o ile cię dobrze zrozumiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuberion Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 zadne z waszych przykladow niedzialaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 https://gmclan.org/up1558_11_poruszanie.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuberion Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 chodzi mi o cos takiego: jak bohater wejdzie w object0 potem bedzie prubowal odejsc to object0 idzie za bohaterem caly czas tzw trzyma sie go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 15. Co zrobić, żeby obiekt1 szedł w stronę obiekt2? W "step" obiekt1 wpisujemy: kod: move_towards_point(obiekt2.x,obiekt2.y,szybkosc) Zamiast 'szybkosc' wpisujemy odpowiednią liczbę. W faq to masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 object0 : create: can=false w kolizji z bohaterem: can=true step: if (can)move_towards_point(bohater.x,bohater.y,5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuberion Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 zadne z waszych scryptow niepodzialaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 https://gmclan.org/up1558_11_aa_pedal_mnie_goni.html radzę czytać co się do ciebie piszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuberion Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 to tez zle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 co zle ? :o napisz o co ci kurde chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuberion Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 https://gmclan.org/up2876_12_pomocy.html wszystko w info EDIT: juz niebede robil nowego tematu Mam jeszcze jedno pytanie jak zrobic ze gdy masz mana<5 to niemozna puscic czru za pomoca spacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 musisz rysować te niebieskie względem punktu odniesienia plecak.x i plecak.y Edit: w evencie spacji: if (mana>5) {akcja strzału} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuberion Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Czyli?? bo cie troszke nierozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 if (jest w itemie ) {x=plecak.x+5 ; y=plecak.y+5} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się