dev_diablo Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Jak mam zrobic zeby bonus (zalozmy ze życie) ma sie pojawic po np. 15 sekundach, taki mam kod: xx[0] = 20; yy[0] = 120 // pozycja[0] xx to 20, yy to 120 xx[1] = 240; yy[1] = 140 // pozycja[1] xx to 240, yy to 140 xx[2] = 80; yy[2] = 400 // pozycja[2] xx to 80, yy to 400 xx[3] = 320; yy[3] = 380 // pozycja[3] xx to 320, yy to 380 xx[4] = 20; yy[4] = 20 // pozycja[4] xx to 20, yy to 20 i = round(random(5)); instance_create(xx[i],yy[i],bonus); //tworz obiekt "bonus" w odpowiedniej pozycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWuO Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Daj to do alarmu[0]. Wtedy w Begin step wpisujesz: Alarm[0]=15*room_speed; w step: czas+=1 if czas=15*room_speed then alarm[0]=1; a w alarmiw dopisz: ... czas=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev_diablo Opublikowano 21 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 w alarm[0] dałem: xx[0] = 20; yy[0] = 120 // pozycja[0] xx to 20, yy to 120 xx[1] = 240; yy[1] = 140 // pozycja[1] xx to 240, yy to 140 xx[2] = 80; yy[2] = 400 // pozycja[2] xx to 80, yy to 400 xx[3] = 320; yy[3] = 380 // pozycja[3] xx to 320, yy to 380 xx[4] = 20; yy[4] = 20 // pozycja[4] xx to 20, yy to 20 i = round(random(5)); instance_create(xx[i],yy[i],bonus); //tworz obiekt "bonus" w odpowiedniej pozycji czas=0 w step: czas+=1 if czas=15*room_speed then alarm[0]=1; a w begin step: alarm[0]=15*room_speed; I nadal mi nie działa:( Może sie w czyms pomyliłem, jak tak to mi powiedzcie co zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 Szczerze mówiąc BeWuO nie rozumiem twojego podejścia do problemu :unsure: Jeśli wpiszesz Alarm[0]=15*room_speed; w begin step, to tak jakbys ustawił stoper na 15 sekund. Po co zmienna czas ? dev_diablo daj kod alarm[0]=15*room_speed; w create obiektu odpowiedzialnego za tworzenie bonusów i w alarm[0] wpisz kod xx[0] = 20; yy[0] = 120 // pozycja[0] xx to 20, yy to 120 xx[1] = 240; yy[1] = 140 // pozycja[1] xx to 240, yy to 140 xx[2] = 80; yy[2] = 400 // pozycja[2] xx to 80, yy to 400 xx[3] = 320; yy[3] = 380 // pozycja[3] xx to 320, yy to 380 xx[4] = 20; yy[4] = 20 // pozycja[4] xx to 20, yy to 20 i = floor(random(5)); instance_create(xx[i],yy[i],bonus); Zwracam uwagę na linijkę i = floor(random(5)); i daruj sobie komentarze bo nic nie wnoszą ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev_diablo Opublikowano 22 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2004 Dzieki Choosen, wszystko mi juz ładnie działa, temat mozna zamknac, a co do tyc h skrzyni to zrobilem troche inaczej. Wiem ze nic nie wnoszą, ale jakos tak mi sie bardziej podobało, niz to co kiedy ranma czy ktoś napisał 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWuO Opublikowano 22 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2004 Ale w takim razie to się pojawi tylko raz... a nie będzie się pojawiac co 15 sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev_diablo Opublikowano 30 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 No i dobrze, rzadko widywałem w grach zeby ten sam bonus pokazywał sie w jednej planszy pare razy :rolleyes: . Jak zrobie (moze pozniej) wieksze plansze to sie o tym pomysli :D. Sadam : Problem, rozwiązany temat zamykam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi