Skocz do zawartości

Turlanie się :)


cyberdog

Rekomendowane odpowiedzi

OK, chcę zrobić turlanie się w platformówce. I tak:

 

1.Jak zrobić, żeby koleś obracał się bez potrzeby robienia animacji?

2.Jak zrobić, żeby jak w trakcie turlania się puścić przycisk w prawo, to nie przeskakujje do normalnego stanu, tylko zatrzymuje się w takim stanie jakim jest?

 

PLX, pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz 2 sprity - hero stojacy i kleczacy, nie? no to np. w evencie kiedy ma kleczec czy sie turlac np. keyboard_check_pressed(vk_down) zrob zmienna, np. kleczenie=true i daj ze po puszczeniu strzalki w prawo warunek ze jesli zmienna kleczenie=true, ma byc ta akcja (z tego co zrozumialem to zmien sprite na ten kleczacy) a np. jesli kleczenie=false to sprite_index=sprite hero stojacego.

 

Dobrze zrozumialem? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...