staniki Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 A więc tak, jestem kolejnym z tych noobów, co pytają się o 3D, znowu xD , lecz mam (myślę) dosyć proste pytanie, które chyba bardziej się tyczy modelowania niż programowania w GMie, ale nie wiem. A więc tak, ściągnąłem przykład, w którym jest zrobiony model, a do niego tekstura, ale nie jakaś zwykła tekstura, tylko taka, co ma np. narysowane nogi u góry(ale nie do góry nogami), korpus na dole, a głowę z boku, ręce też gdzieś indziej ;p. Mam pytanie, bo przeglądając przykład za chiny nie mogłem się skumać o co chodzi, jak takie coś zrobić, jak wstawić taką teksturę do modelu? czy to się tyczy GML czy modelowania? kto oglądał irrlichta wie o czym mówię tu przykład tekstury: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 wiesz co to UV modelu?? to chyba o to chodzi ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniki Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 oczywiście, że wiem, ale chodzi o to jak ustawić takie UV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Przed generowaniem modelu. :P Dwa ostatnie parametry d3d_vertex_texture ( i jej pochodne ) odpowiadają za to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniki Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 dzięki Tymon za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Są programy do tworzenia UV maperów. ( np. UVMapper. ) Niektóre modelere już posiadają taką zdolność. ( np. Misfit Model 3D ) I to chyba na tyle ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorefest Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Mam problem,edytowałem model 3D broni,ale pod edycji w grze model jest cały szary bo niechce skina wczytać.W misifit model 3D nieznalazłem nigdzie czegoś do ładowania tekstury.Jak to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się