Beder Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Mam kilka obiektów "wrog", które na początku gry tworzą po jednym obiekcie "widok". Nie wiem jak zrobić, aby każdy z obiektów "widok" podążał za swoim obiektem "wrog".W obiekcie "widok" w stepie napisałem x=enemy.x y=enemy.y ale to powoduje, że wszystkie obiekty "widok" podążają za jednym "wrog". Proszę was o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 W Create obiektu wroga: i = instance_create(x,y,widok); i.mother = id; W Step obiektu "widok": x = mother.x; y = mother.y; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 EDIT: Znowu szybszy :( @UP Maxiu a kiedy Twoj Axemark wyjdzie :P Bo cos dluuugo o nim nie slychac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beder Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Działa, wielkie dzięki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Maxiu a kiedy Twoj Axemark wyjdzie :P Bo cos dluuugo o nim nie slychac :)Sam nie wiem. :P Prace postępują, ale różnie to bywa, raz mi się chce, raz mi sie nie che. ;p Mam tylko nadzieję, że uda mi się go ukończyć przed Euro 2012. =D To był taki mały offtop. :> PS. Może jeszcze w tym roku udostępnię małe info na temat projektu. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się