bartas Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 No to tak: robie gre z waypointami i mam taki problem: mam object twoj i to jest koles który jest ze mną i idzie w kierunku objectu waypoint3. W waypoint3 mam ustawione żeby przy kolizji z obj. twoj pojawiało się w losowym miejscu tyle że ten waypoint3 nie chce tego zrobić. Tu daje wam plik z grą https://gmclan.org/up2756_12_Kopia_.html to jest dopiero zaczęta gra PS jak rozpoczniecie to idźcie za tym kolesiem co jest taki sam jak player waypointy są narazie widoczne to te żółte małe koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Pomoże ktoś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Niestety .gmk :/ nie pomogę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Jak chce zagrac to mam errora: FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object bot_twoj: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 1: f point_distance (x,y,waypoint3.x,waypoint3.y) < 100000 at position 3: Assignment operator expected. Moze tu jest problem? :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 masz tu link do gm6 https://gmclan.org/up2756_11_gra.html EDIT: nie to nie ten problem bo tam mam literowke powinno byc if a napisalem f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 To że zmieniłeś rozszerzenie nie znaczy że się u mnie otworzy :P błąd wyskakuje i dupa :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 ten błąd co wyżej napisał masher?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Nie - błąd gma że projekt został stworzony przy pomocy nowszej wersji gma ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 aha to czekaj w edicie dam kody EDIT: STEP OBJ TWOJ: if point_distance (x,y,waypoint3.x,waypoint3.y) < 100000 { widzi = 1 } if widzi = 1 && global.amunicja > 0 { mp_potential_step(waypoint3.x,waypoint3.y,2,1) } if global.amunicja < 1 && instance_exists(ammo_red) { mp_potential_step(ammo_red.x,ammo_red.y,2,1) widzi = 0 } if global.amunicja <= 100 { mp_potential_step(waypoint3.x,waypoint3.y,2,1) } if global.amunicja < 1 { mp_potential_step(ammo_red.x,ammo_red.y,2,1) } else if ! instance_exists(ammo_red) mp_potential_step(waypoint3.x,waypoint3.y,2,1) if global.amunicja > 10 { mp_potential_step(waypoint3.x,waypoint3.y,2,1) } if point_distance (x,y,waypoint3.x,waypoint3.y) > 100000 { widzi = 0 } if point_distance(x,y,ammo_red.x,ammo_red.y) < 16 { move_towards_point(ammo_red.x,ammo_red.y,3) } if point_distance(x,y,waypoint3.x,waypoint3.y) < 16 { move_towards_point(waypoint3.x,waypoint3.y,3) } if( distance_to_object( object0 ) < 300 ) { if( strzal ) && global.amunicja > 0 { global.amunicja -=1 var i; i = instance_create( x, y, naboj2_bot ); i.direction = point_direction( i.x, i.y, object0.x, object0.y ); i.speed = 10; strzal = 0; alarm[0] = room_speed * 0.3; } } if( distance_to_object( object18 ) < 300 ) { if( strzal ) && global.amunicja > 0 { global.amunicja -=1 var i; i = instance_create( x, y, naboj2_bot ); i.direction = point_direction( i.x, i.y, object18.x, object18.y ); i.speed = 10; strzal = 0; alarm[0] = room_speed * 0.3; } } CREATE OBJ TWOJ: instance_create(0,0,celownik) global.amunicjabotadobrego=100 zycie = 100 widzi=0 strzal = 1; teraz waypoint3 CREATE: klocek jump to random position COLISSION Z OBJ TWOJ: klockek jump to random position Moge dac jeszcze plik exe zebyscie zobaczyli o co chodzi z tym zacinaniem sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Nikt nie wie co jest grane?? tu jest plik exe https://gmclan.org/up2756_4_Field_Battle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 A jestes pewny ze obiekty: twoj oraz waypont3 maja maski? jesli ktorys z nich nie ma maski to ustaw im je. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Spróbuj wycentrować sprit objekta twoj mi się zdaje że on nie trafia na punkt maską. Jak będzie wycentrowany to maska obj twoj najedzie na tego wayponta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Wielkie dzięki!!!!! :D Działa! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 PS. Zrob inne sterowanie, bo te jest sp*****one (czytaj: trudne) :/ Ale powiem ze takie demko mnie wciagnelo. Grywalnosc bedzie to mialo (jak poprawisz sterowanie) :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się