Skocz do zawartości

Życie potworka oraz jego śmierć


Cora Wind

Rekomendowane odpowiedzi

Do obiektu potwora:

W create:

hp = 100; // tworzysz zmienna 'hp' ktora bedzie sluzyc jako zycie potwora

Do step:

if hp <= 0 //jesli zmienna hp ma wartosc mniejsza lub rowna 0
instance_destroy(); // usuwasz obiekt

 

Do obiektu kontrolującego:

W step:

if !instance_exists(nazwa_obiektu_potwora)
    {
    show_message("Wygrales");
    room_goto_next();
    }

:P

 

UP: Ale ja długo piszę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...