Cora Wind Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Ma ktoś kod żeby mój potworek chodzil losowo od 1-5 sec w inne kierunki? NP: Legenda : [ o ] - postać [ v^<> ] ruchy [ . ] - kropki żeby wyszedł obrazek ;p ---------------------- |.........................| |.........................| |.........---o>........| |.........................| | _____________ | Mineły 3 sec ---------------------- |.........................| |...................^....| |...................o....| --- zmienia kierunek do góry |...................|.....| | _____________ | mineło 5 sec ---------------------- |.........................| |...........<o---......| |.........................| --- znów idzie w innym kierunku |.........................| | _____________ | i.t.d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Popracuj nad alarmami ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 No weź pomuż ;/ jak mi pomożesz to się tego nauczę a jak nie to dalej będe tempy ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 W create: alarm[0] = room_speed * round( random( 5 ) ); W alarm0: direction = choose( 0, 90, 180, 270 ); alarm[0] = room_speed * round( random( 5 ) ); W step: image_angle = direction; speed = 3; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 image_angle: This variable is only available in the Pro Edition. Sorry ;/ nie mam pro ;/ :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 To zamiast image_angle = direction; daj to switch( direction ) { case 0: sprite_index = sprPrawo; case 90: sprite_index = sprGora; case 180: sprite_index = sprLewo; case 270: sprite_index = sprDol; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Alarm Event for alarm 0 for object Mumia: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 3: case 0: sprite_index = prawa mumia_ani; at position 44: Assignment operator expected. jakies bugi wyskakują ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Nie można nazywać obiektu / sprita / zmiennej / itd cos cos tylko cos_cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 ok sorry poprawie to . jak nie będzie działało to napisze Prawie działa tylko że moja postać zawsze ma animacje dolną (dolna_mumia_ani) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Daj break; po ustaleniu sprita, oraz daj sprawdzanie direction w step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Daj break; po ustaleniu sprita, oraz daj sprawdzanie direction w step. Mógł byś mi dać na to cały kod lub coś zbytnio się nie znam ;/ break moge dać ale nie wiem co z tym: daj sprawdzanie direction w step :(:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 No lol... daj to switch( direction ) { case 0: sprite_index = sprPrawo; break; case 90: sprite_index = sprGora; break; case 180: sprite_index = sprLewo; break; case 270: sprite_index = sprDol; break; } w step... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 WoW!! Dzieki już wszystko działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się