m@rcixxx Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Siemka! mam do was pytanie, jak zrobić, żeby odrzut przy kolizji dwóch objectów zależał od prędkości zderzenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 if speed = zmienna { ... { Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Ale żeś się rozpisał (palce cię nie bolą ? :) ) Mógłbyś to bardziej zkonkretyzować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Jeśli zależy on (odrzut) od wartosci zmiennej to na przyklad takie cuś : siła_zderzenia = speed/2 //albo jakies inne dzialanie sila zderzenia bedzie zalezna od zmiennej speed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 no masz swoj jakis tam skrypt kolizji, wystarczy ze wezmiesz go w klamerke i napiszesz zeby wystepowal tylko wtedy jesli jest odpowiednia predkosc do tego sluzy 'if'. a jesli chcesz zeby predkosc miala jakis wplyw nasile odrzutu to poprostu to zrob sobie dzialanie powiedzmy ze: speed = 60 odrzut = speed / 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 speed=-speed/2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 he! dobre to jest, działa nawet :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Do odrzutow najlepiej stosowac inercje, najlepiej w osobnej zmiennej bo speed nie zawsze zdaje egzamin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Jak dobrze pamiętam to inercja to znaczy bezwładność ? :) Patrzałem twój przykład z bezwładnością, fajny jest, spróbuję go użyć w mojej grze. :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się