Nirvan Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Jak zrobić aby obiekt był wciąż obrucony w stronę kracza ? Gdy wpiszę coś takiego to wyskakuje błąd bo zamiast "gracz" powinno być "mouse" . gd=point_direction(x,y,gracz_x,gracz_y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 może wpisz w steep tego objektu direction=tu wpisz nazwe objektu gracza.direction czyli np direction=gracz.direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Pomyliłeś gracz_x i gracz_y z gracz.x i gracz.y :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 może wpisz w steep tego objektu direction=tu wpisz nazwe objektu gracza.direction czyli np direction=gracz.direction On nie chce żeby się obracał tak jak obiekt gracz tylko w jego stronę, czytaj uważnie. :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Pomyliłeś gracz_x i gracz_y z gracz.x i gracz.y :) Teraz wyskakuje błąd "unkown variable x". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Istnieje obiekt "Gracz"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 istnieje. EDIT: mam to wpisane: if(gracz.x>x) { image_xscale=1; }; if(gracz.x<x) { image_xscale=-1; }; gd = point_direction(x,y,gracz.x,gracz.y); taki błąd : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Hmmm może obiekt w którym jest ten kod tworzy się wcześniej od obiektu "gracz"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Hmmm może obiekt w którym jest ten kod tworzy się wcześniej od obiektu "gracz"? No racja , gracz dopiero po około 2 sekundach . To jak to naprawić ? EDIT: dobra jużsam dojde . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Bo ludzie on powinien wpisać "Gracz", a nie "gracz" :D :D Skoro Istnieje obiekt "Gracz"? istnieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 if( instance_number( Gracz ) != 0 ) { if(gracz.x>x) { image_xscale=1; }; if(gracz.x<x) { image_xscale=-1; }; gd = point_direction(x,y,Gracz.x,Gracz.y); } else { show_error( "Holy shit! nie ma obiektu Gracz!!!", 0 ); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Dobre :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się