lenin Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Mam dwa małe pytanka: 1.Chciałbym aby po kolizji obiektu1 z obiektem2 zniknął obiekt3. Męczę się ciagle nad tym ale nadal nie wiem jak to zrobić. Za pomoc z góry dziękuję :P 2.Jak zrobić aby po zebraniu z planszy wszystkich bonusów inny obiekt zniknął? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 W kolizji obiektu 1 z obiektem 2: with (obiekt3) instance_destroy(); Albo zaznaczasz w edycji skryptu na gornym pasku na ktorym obiekcie skrypt ma dzialac i wybierasz tam obiekt 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 with (obiekt3) instance_destroy(); Tylko że przy użyciu tego kodu znika mi także obiekt1 :( :( a ja chcę żeby zniknął tylko obiekt3... :] A zna ktoś dodatkowo odpowiedź na pytanie 2?? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 1. Wstawiasz execute a piece of code w obiekt 1 (w evencie kolizji z obiekt 2) a tu: zaznaczasz obiekt 3 i wpisujesz tam: instance_destroy(); 2. W tym obiekcie co ma zniknac: if instance_number(bonus) = 0 instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 odpowiedź na pytanie 1 działa bez zarzutu (Dxieki wielkie :) ) ale to drugie mi nie działa zrobiłem tak jak powiedziałeś i nic(zrobiłem to w zdarzeniu create) :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly158 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Pytanie : "bonus" jest zmienną czy obiektem ??? Jeżeli "bonus jast obiektem to powinno być ok. Jeżeli "bonus" (licznik zebranych lub pozostałych bonusów) jest zmienną to nie będzie działać. Użyj adresowania zmiennych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 zrob objekt controller i wrzuc tamten kod do stepa controllera. ten objekt musi byc w kazdym roomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Działa :D :D poprzednio wrzuciłem ten kod do eventu create to nie działało a teraz wrzuciłem do stepu i wydaje się wszystko działać :) Dzięki wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się