met94 Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Jak zrobić że w tym przykładzie http://www.gmclan.org/index.php?sciagnijplik=106 gdy klikne na przeciwnika ppm i wybiore atakuj to mój char zmnienia sprite na bicie się ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 change_sprite w klockach... niestety innego przykladu jnie znam ( na kod ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 A nie widzisz ze po nacisnieciu atakuj jakas zmienna (nie pamietam nazwy) wrzuca sie na 1? Zrob w swoim hero, tak ze jesli ta zmienna wynosi 1 on ma sprite ataku. O tu masz: var text,menu; if atak text = 'Przestań atakować'; else text = 'Atakuj'; menu = show_menu(text+'|-|Anuluj',-1); if menu = 0 { if atak { obj_character.atak_npc = -1 atak = false; } else { obj_character.atak_npc = id; atak = true; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
met94 Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 a jak zrobic że gdy naprzykład jestem obrucony w gure to po kliknięciu ppm a potem atakuj to zmnienia sie sprite na bicie w gure a gdy jestem obrucony w dół to sprite bicia zmnienia sie na bicie w dół?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 To sprawdzasz direction i ta zmienna. if direction = 0 and atak = true sprite_index = bicie_w_prawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
met94 Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Zrobiłem tak jak napisałeś i coś nie idze prosze popraw jeżeli źle zrobiłem http://www.gmclan.org/up2089_11_dragon_ball.html Edit: Mam tam jeszcze problem ze zrobieniem kamehame(z dragon ball) strzela sie ppm i jak sie strzeli to chce żeby leciało w strone myszy noi strzelał jednym pociskiem a nie tak jak mi wyszło że strzela kilkoma bo wtedy to sie zlewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
met94 Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Czy ktoś wreszcie pomoże??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Nie mamy takiego obowiązku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
met94 Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 ja tylko prosze żeby ktoś pomógł bo poradzić sobie z tym nie moge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 To ucz się od podstaw i zacznij od czegoś na twój poziom z czym nie będziesz miał problemu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 To sprawdzasz direction i ta zmienna. if direction = 0 and atak = true sprite_index = bicie_w_prawo robisz analogiczne do tego w rozych kierunkach... 0-prawo 90-gora 180-lewo 270-dol.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
met94 Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się