Nirvan Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Jak napisać skrypt że gdy zostanie zniszczony dany obiekt to tworzy się losowy aktor z 6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 jakoś tak: if instance_exists(obj_ktory_ma_byc_zniszczony) = 0 then instance_create(pozycja x, pozycja y, choose(obj_aktor1,obj_aktor2,obj_aktor3,obj_aktor4,obj_aktor5,obj_aktor6)) nie wiem czy dobrze napisałem... I nie wiem czy o to Ci chodziło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 dobrze ale mało przejżyście... if ( !instance_exists(obj_ktory_ma_byc_zniszczony) ) { var act; act=choose(obj_aktor1,obj_aktor2,obj_aktor3,obj_aktor4,obj_aktor5,obj_aktor6); instance_create(x,y,act); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 I jeszcze jedno pytanie : Jak zrobić aby broń wroga była wciąż wycelowana w gracza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się