Paco Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Już mnie to denerwuje.. A jestem nerwowy :boxed: Jeden gracz, dwa viewy.. I ma to działać! :sp_ike: A nie działa.. :mellow: Jak zrobić żeby dwa viewy podążały za jednym graczem? Musi być view do mapy i na panel z ekwipunkiem, hp itp. Tylko nie piszcie: 1. zaznacz w views roomu view1, view2... Traktujcie to poważnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basteks Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 I ma to działać! :sp_ike: jesli ktos chce to nie musi co pomagac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paco Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Za takie coś warna 10%. Elo, to nie wnosi nic. Jak masz pisać pierdoły lepiej nic nie pisz. Prawie jak admin :P Żebym ja nie dostał to powiem coś nowego: Jakby ktoś mógł podać wartości hbor vbor, czy coś takiego i reszty żeby to działało. Albo użyć view_xview[0]+200, np? Czy jakoś tak? No bo mi to nie wychodzi ,już testowałem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Jak zrobić żeby dwa viewy podążały za jednym graczem? Musi być view do mapy i na panel z ekwipunkiem, hp itp. W czym problem? Panele z ekwipunkami wyrzucasz poza room ustawiasz tam view i potem odpowiednio ustawaisz go na screenie... Tak samo z viewvem gracza (jemu zaznaczasz obj following) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paco Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 O to chyba mi chodziło. Jak zadziała napiszę... Bo teraz nie mam czasu. ;p Wcześniej miałem problem bo mi robiło view większy jak ekran albo rozszerzało go.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Bo trzeba umiejętnie go ustawić na ekranie :] @down: osobiście nie lubię tego sposobu :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 omg... to nie lepiej rysować panele na pozycji gdzies w view 0 -.-? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paco Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 To nie jest takie głupie.. view_xview[0]+400; view_yview[0]0; Tak to będzie? A object panelu umieścić gdzieś dalej lub jako create object..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 ... view_yview[0]0; ... Bez tego 0 na końcu. A object panelu umieścić gdzieś dalej lub jako create object..? O co ci z tym chodziło? Obiekt panelu ustaw gdzie chcesz! Zresztą możesz też go stworzyć przez Create object. Tylko po co zaśmiecać Eventy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paco Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Kurcze ten problem na prawdę mnie boli.. Bez tego nie ruszę dalej z grą :( Skomplikowali to w GM 6.0+.. Wcześniej było prościej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Ustaw sobie jeden View, żeby pokazywał gracza i grę, a drugi, żeby pokazywał panel, który jest gdzieś daaaaaleeeko poza planszą gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paco Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 To mi bardzo pomoże! Dzięki! Na pewno się przyda! Jutro sprawdzę, bo już śpię.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się