Skocz do zawartości

ściany


trolu122

Rekomendowane odpowiedzi

jak radzicie porobić ściany? chodzi o to żeby ludzik odbijał sie od ściany, ale tych ścian bedzie dość dużo wiec trzeba do każdej robić warunek ze jesli zajdzie kolizja z daną scianą to ludzik sie odbija? czy w gm jest jakies inne zastosowanie, bo w tgf to sciany robiło sie jako tło i juz :P jak najlepiej to rozwiązać? aha no i dodam ze widok topdown

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Ja jednak radzę zrobić tak jak na początku napisał Yoda. W formularzu gdzie przypisujesz sprite'a obiektowi jest jeszcze opcja parent. Tam wybierasz inny obiekt, który staje się "rodzicem". Robisz sobie dużo typów murków, potem wszystkim wybierasz jakiś wspólny obiekt, np. o nazwie wall. Potem robisz warunek kolizji gracza z wall i to wszystko. Warunek ten będzie zachodził wszystkich dla obiektów, które w parent mają właśnie wall. Tak się w grach klasyfikuje obiekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...