Nobody Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Witam ;] Mam nadzieje ze ktos z was mi pomoze przy moim problemiku ;] Ale do rzeczy: Mam taki sobie serwerek, w ktorym jest cos jakby mapka z potworami i spawnami. Laza tam sobie potworki i mam problem, bo nie wiem jak zrobic, aby kazdy uzytkownik dostawal informacje ze potwor istnieje i w jakim miejsu w tej chwili stoi. W stepie potworka (SERWER) mam kod, ktory do kazdego uzytkownika wysyla jego polozenie i kierunek. Nie mam jednak pojecia jak zrobic tak, zeby potwory dostawaly swoje polozenie i kierunek w kliencie. Chcialem to zrobic na tablicy, ale wyskakuje error ze nie zna takiej zmiennej ;/ Prosze pomocy :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Wyślij zmienną która będzie mówić że potworek zyje, wyślij też jego hp i pozycje (x i y (i z jak to jest gra 3d)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 chcialem zrobic cos takiego: klient dostal wiadomosc. Jezeli potworek nie istnieje stworz go na podanych x i y. Jezeli potworek istnieje poruszaj nim. Problem w tym, ze nie wiem jak zrobic zeby poruszalo tym a nie innym potworkiem ;/ ID jest inne na serwerze i kliencie ;/ Dobra, zrobilem to na tablicy, ale dalej nie dziala ;/ To jest w kliencie (odbiera dane zeby przesunac potworka) ajdi=readstring(); show_message(ajdi); ajdi=real(ajdi); show_message(string(ajdi)); name=readshort(); iks=readint(); igrek=readint(); if !(variable_local_exists(monster[ajdi])) { monster[ajdi]=instance_create(iks,igrek,obj_monster); monster[ajdi].name=name; } monster[ajdi].x=iks; monster[ajdi].y=igrek; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się