Pablo-GM Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Witam mam kolejne pytanie otoz : mamy kolesia i potworka i ma do niego powoli dochodzic cios pokaze jak X-bohater L-potwor ----IIIIII cios ktory ma powstawac po 1 pasku X I I L No moze byc jeszcze w lewo i w prawo zeby sprite czyli I zmienial sie tez o np 160 stopni zeby obracal sie przy zakrecie No i ma ten cios po nacisnieciu np ''i '' powoli dochodzic do wroga a na potworku zatrzymywac sie i zabierac np 10hp pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 ok najlepiej to zrobic tak ze po wcisnieciu klawisza odgrywa sie twoja animacja ataku, razem z ta animacja ustawiasz alarm np. na 2 sekundy(zalezy jak dlugo trwa ta animacja ataku, musisz wyszukac ten koncowy moment uderzenia) i w tym alarmie dajesz wlasnie kod ktory bedzie zabieral zycie potworkowi. male zobrazowanie: -WCISNIECIE KLAWISZA -odegranie animacji ataku -ustawienie alarmu -ALARM - odebranie zycia Dobrym pomsylem jest takze w kodzie alarmu zapytac program czy bohater jest w odpowiedniej odleglosci od potworka i czy atakuje w odpowiednia strone, mozesz wtedy uzyskac efekt tego ze bohater poprostu nie trafia. powodzenia :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 David poprosze was o przyklad bo sklejam to 20 min i nic :( prosze cie zrob przyklad aha najlepiej masz ikone potwor stoi gdzies tam klikasz na ikone i na potwora i pozniej dopiero taki wezyk jedzie do potwora i zabiera mu 10 hp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 chodzi ci o to zeby ten pocisk zmienial kierunek, omijal przeszkody, czy poprostu po prostej w potwroka tak jak w tibii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 tak jak w tibi strzaly ok? tylko az do momentu kolizji z potworem nie znikal ten wezyk pozdro :P a i zabieral 10 hp :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 sam dopiero bede musze to zrobic w mojej grze :P powiem Ci tak ze z tego co wiem to animacja lecacej strzaly w tibii nie ma nic wspolnego z samym atakiem, ona poprostu tak szybko leci ze to wyglada tak jakby trafiala w odpowiednim momencie, pewnie moglbys tak to ustawic aby odleglosc miedzy potworkiem a bohaterem miala znaczenie przy ustawianiu czasu w alarmie tak aby strzala w odpowiednim momencie znikala i zeby potworkowi odbieralo zycie. ale co do przykladu to daj mi troche czasu, zaraz spadam do sklepu wiec moze jeszcze uda mi sie to skrecic. przyklad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Przykro mi ten przyklad nie pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się