Cruel_boy Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Czy można zrobić tak, że tylko tułów bohatera obraca sie na myszkę a nogi nie? PLZ o pomoc... Z góry thx... EDIT: I Muszą być do tego 2 sprity? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 1. Można. 2. Muszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 a jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Do STEP: image_angle=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) (Musisz być zarejestrowany jeśli chcesz użyć ten sposób :P) A nogi bohatera mają nie mieć tego kodu :D EDIT: W step tułowia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 mam zarejestrowana wersje GMa... ale w co to dac? w sprit nog czy w spri tulowia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 A widok masz z góry czy tradycyjnie platformowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 platformowy... EDIT... ale w nogi czy w tulowie? ( sprity i STEP ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 W takim razie image_angle nie zda egzaminu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 ... mi zalezy na tym ze chce miec to bardzo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 musisz mieć animację obracającego się tułowiu w okół osi Y :P i tylko zmieniać przy jakimś evencie i przy końcu animacji. Nic prostszego daj mi animację a ci w chwilkę dopasuje kod ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 sor nie zroumialem ale jak mowilem... to tulowie ma sie obracac wokol MYSZKI PLZ PLZ Jasniej EDIT: Animacja wokol osi Y? a jak znaczy sie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Hmm o to chodzi: http://www.gmclan.org/up1775_11_ab8c1e3163.html ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 To ja PLZ PLZ Jaśniej bo już nic nie rozumiem, weź zrób jakiś szkic w paintcie bo sposobów obrotów jest wiele... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 CREATE: image_angle=direction STEP: direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) Dajesz to w łeb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 close the topic maxpayn dziex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi