Cruel_boy Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Mam ( jak dawniej mowilem ) cos takiego ze mi sie bohater za myszka patrzy ( obraca :) ) i chcialem zrobic cos takiego ze... moj bohater startuje patrzac w myszke ( oczywiste ) to jak zrobic zeby jak np obroce myszka w gore albo w dol to bohater przezuci sie na inna strone w poziomie? czy w ogole da sie cos takiego zrobic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 @up: Nie kumam :/ Napisz jaśniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 1. prosze o dokłądniejsze zdefiniowanie tygo pytania 2. image_angle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 W step: image_angle = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); y = mouse_y; ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Nie chce żeby mój hero, że jak dam myszkę za niego to on sie obróci na myszkę... ALE ODWROTNIE! Czyli ze odwrotnie stoi... a ja chce że jak sie obrócę za niego to sie przeżuci na normalną stronę... ( Chyba inaczej tego wytłumaczyć się nie da... ) Edytowane: I czy to w ogóle da sie zrobić... i jeszcze można powiedzieć tak, że mam broń w prawej ręce... i stoi ( W normalności ) i przewrócę nim w prawo to ma broń w lewej... a ja chce żeby nadal miał w prawej... Zakumcie bo prosze o pomoc xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Nie rozumiem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Da, da, tylko wytłumacz to po ludzku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 No dam najłatwiejszy przykład... Mój Hero jest obrócony w prawo i ma załóżmy linijkę w LEWEJ ręce... Naciskam strzałkę w lewo i stoi do góry nogami... Czyli linijka w PRAWEJ ręce ( PS. Wiecie co to jest przerzut w poziomie? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 wiem o co Ci mniej więcej chodzi,ale nie wiem jak to powiedzieć żeby inni zrozumieli i nie wiem jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 To być może powiedzcie, jak zrobić by mógł mi tylko o 90 stopni w gore i na dol sie obracać... byle nie przewrocil sie do gory nogami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 if(x>mouse_x) { image_xscale=-1; } else { image_xscale=1; } ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 ... Chodzi o to by blokowało obracanie sie dłużej za plecami myszką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 pokombinuj coś z direction'em "broni" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 image_xscale xD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 //daj to w step: image_angle=point_direction(x,y,obj_mouse.x,obj_mouse.y); if (mouse_x<x) { image_xscale=-1; } else { image_xscale=1; } ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Close the topic... dzieki zychu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi