Skocz do zawartości

Anhalor


Mental

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa: Anhalor 0.8.1 GN

Gatunek: Silnik cRPG

Grafika: Temporal

Muzyka&Dźwięki: Kradzione

Edytor Gier: MMF2

 

Opis: Silniczek na ktorym powstanie "Duster". Wersja ta zawiera podmienona grafe na oficjalna i ma troche mniej bledow. Jak ktos nie lubi silnikow bo sa nudne to ta aplikacje moze potraktowac jak gierke wkoncu mozna stoczyc pojedynek.

 

Download: http://www.kalisz.mm.pl/~kain/download/Engine.rar

Screen'y:

http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen.png

http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen2.png

http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen3.png

http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen4.png

http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen5.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już na CP widziałem. Tylko nie wiem czy przypadkiem autor tematu nie był inny. :D

 

W sumie to na razie jest wszystkiego mało - jeśli patrzeć na to jak na grę.

Ale powodzenia. Liczę, że pojawi się gra... ukończona gra na tym silniku. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

No w sumie ja też już wyraziłem opinię na cportalu, więc powtarzać mi się nie chce. Ogólnie projekt zapowiada się bardzo dobrze. Silnika nie ma póki co oceniać, więc trzeba skupić się głównie na grafice, a rendery są bardzo dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja to ten wredny Temp ktoremu znudzilo sie show z PSK i zaczal szukac nowego normalnego domu (co za ironia klikowiec posrod GMowcow :D). No wsumie zgadzam sie z tym ze jeszcze jest malo tego ale kazdy co tworzy gry wie ile czasu trzeba poswiecic by wogole cos dzialala :D Wsumie to tylko silnik ale mozna pomeczyc jaszczura i wyprobowac na nim itemy oraz czary wiec jak ktos jeszcze tego nie zrobil to zachecam do pliku ReadMe.

A i dzieki za opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za opinie a co do walki to wystarczy czytnac plik ReadMe bo nie widze sensu tutaj przepisywac tego. Da sie uzywac miecze, topory, luk i pobawic sie 12 czarami wiec nawet jak na silnik jest troche zabawy tylko textowa lekturke trzeba czytnac.

 

Co do texturki to ona wyglada tak: http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/txt.png tylko przy tak malym rozmiarze rendera i GI (symulacji swiatla) troche sie wszystko rozmazuje wiec jestem w tym przypadku bezradny chyba ze byn recznie pixel po pixelu poprawial.

 

Tu jak cos macie stronke projektu www.swarm.4.pl duzo fajnych materialow odnosnie gry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...