masher Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Jak zrobic zeby jak hero zmieni sie w inny obekt kamera tez za nim podazala. Z gory thx:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 daj temu obiectowi hero za parenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 view_object[numer_viewa] = nazwa_obiektu; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Wyskakuje odpowiedz: "This will create a loop in parents" i sie nie zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 O_o zonk to zrób metodą Dark Maximala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 A gdzie mam wstawic ten kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omnix Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 view_object[0]=id Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Ale gdzie to wpisac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Po prostu jak hero sie zmieni to zrob zeby zmienial mu sie sprit a nie caly object. Powinno dzialac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Tak tylko ze jest roznica pomiedzy jednym hero a drugim inne wlasciwosci itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 No i? Ja w swoim rpgu mam jeden obiekt 'item' a jakoś w grze są dziesiątki itemów... wszystko można deklarowac zmiennymi...zmienne...zmienne...zmienne... A spróbuj wsadzić kod Maximala tam gdzie zmieniasz hero... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 "view_object[numer_viewa] = nazwa_obiektu" Nazwa objektu to wiem ale co wpisac w view_objekt? A czy w numer viewa mam wpisac ten gdzie jest ten pierwszy hero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 view_object[numer_viewa_w_którym_jest_hero]=hero2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Wpisalem ten kod w objekt ktory zmienia hero w drugiego i jak go dotyka to wyskakuje ze nie zna zmiennej view0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 bo to ma byc view[0] :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Bosh view_object[0]=hero2... Po to sa te kwadratowe nawiasy żeby tam wpisac numer nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Dzieki za pomoc juz dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się