Pablo-GM Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Witam nie wiem jak zrobic aby potwor chodzil sobie a jak bohater podejdzie to go gonil a jak dojdzie to atakowal przerabialem z systemu walki ala tibia lecz nic z tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 no jaki masz widok?? Jak od góry zobacz przykład Soliders shooter...Tam masz z round(random()) :P potem if distance_to_object(bohater)=<ILEŚ //zamiast ileś postaw liczbe move_towards_point ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 widok z gory ale prosze o link do przykladu soldier cos tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Boże drogi. Masz tutaj 'przykład' napisany w 30 sec: https://gmclan.org/up1072_12_OMFG.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Poprosze to tylko na Gm'a 6.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 :OOOO https://gmclan.org/up1558_11_07_01_27_AI_przeciwnika.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 /ale on ma sobie chodzic do gory na dol w bok itp a nie stac :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 -.-' step wroga if (distance_to_object(object1) <= 50) { move_towards_point(object1.x, object1.y, 10); } else { speed=3; direction+=random(30); direction-=random(30); } written by blackmaul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Poprosze to tylko na Gm'a 6.1 Po co używać starej, przestarzałej wersji, skoro nowa oferuje to samo i jeszcze więcej? Oo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 bo do nowej ciężko znaleźć patcha :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 A jest jakis kod ktory mowi ze on idzie np w prawo i mu sprite sie zmienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Sprawdź direction obiektu, na podstawie kątów koła. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Nie udaje sie prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Odswiezam nie udaje mi sie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 image_angle=direction; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Mati ale moze troche jasniej ja chce zrobc tak aby potworek sobie lazil i zmienialy mu sie sprity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 to jest od gory tak? create: direction=random(360); alarm[0]=room_speed*1; alarm 0: direction=random(360); alarm[0]=room_speed*1; step: if distance_to_object(hero)<100 { direction=point_direction(x,y,hero.x,hero.y); } else { direction=random(360); } powinno dzialac :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Ale sprity maja sie zmieniac jak w lewo to sprite left Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 to daj sprite wroga obroconego w prawo ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 gdzie mam dac? ocb mam dac change sprite ? czy co?najlepiej zrob przyklad i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 musisz sprita skierować w parawo czyli : masz ludka * -||- | | i on musi być obrócony czyli * |- || kapujesz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 mimek daj kodzik albo przyklad ale czaje czaje jak cos :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 zrob sprite wroga ktory jest odwrocony w prawo i daj go jako "glowny" sprite obiektu wroga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 do czego przykład i po co Ci kod poprtostu nos twojego ludka ma być skierowany w prawo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 No daje go i co nic poprostu stoi i nic zadnego kodu .... Chodzi mnie oto aby potworek sobie lazil jak w system walki ala tibia identycznie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 no to ściągasz tak owy i se kopiujesz kod na chodzenie... no to ściągasz tak owy i se kopiujesz kod na chodzenie... albo lepiej... daj w STEP potworka kod od M@t'a i sprita obróconego w >>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Ale nie pyka tak czy owak nie ma latwiejszego sposobu np ze gdy bedzie mial isc do gory zmienia sie sprite na spr_up ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się