aaaaaa Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 czy jest jakaś możliwość globalnych alarmów to znaczy że mam dwa roomy i w jednym, mam object w którym ustawiłem w GAME START alarm0 na 400( i włożyłem go do obydwóch roomow) i po odliczeniu włącza się muzyka. ale jak przejde w czasie gry do drugiego roomu to odliczanie się zatrzymuje jak zrobić żeby np początek alarm odliczył w roomie 1 a reszte w roomie 2 i żeby muzyka gra ła dopiero w roomie 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Możesz zrobić tak, że jest global.alarmik i pewien obiekt znajdujący się na obu mapach co sekundę odejmie od niego 1. Jak odejmie ostatnią jedynkę, odpali muzykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 a nie może po prostu global alarm między roomy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 może ! daj persistent temu obiektowi ktory ma alarm :D a żeby muzyka grała dopiero w roomie 2 to pobaw się z if ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Create w jednym roomie: global.licz=10*room_speed; Step w obiekcie: global.licz-=1 Jeżeli alarm się skończył to w stepie: if (global.licz==0) // akcja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Pytanie ode mnie: Czy jeżeli program pisany w gm a właściwie jego użycie procesora w menadżerze zadań stopniowo wrasta, czy to oznacza że coś źle zapętliłem ? I w takim razie jaka pętla mogła wywołać taki efekt ? :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 kryniak mógłbyś to dokładniej wyjaśnić mi tu chodzi o przerwy i lekcjie w szkole tylko (czyli lekcje dłuższe a przerwy krótsze) i wszystko działało na alarmach dopóki nie w prowadziłem drugiego roomu (piętro pierwsze ) i jak hero wejdzie do tego drugiego roomu to odliczanie się zatrzymuje chyba . A ja oniecznie musze mieć alarm w Game Start prosze o przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 aaaaaa czy ty czytałes moze mojego poprzedniego posta ? dalem ci w nim odpowiedz ! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Co ty myślisz że tyle nie wiem ? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 no to: global.licz=5*room_speed; Ustawia "alarm" na 5 sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 dzieki kryniak ale już się z tym uporałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się