Skocz do zawartości

Labyrith (tytuł roboczy)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

"Na czas walki?" Nie wiem, czy można wyróżnić coś takiego. No bo kiedy jest czas walki? Kiedy przeciwnik jest obok? Kiedy go widzimy? Od momentu gdy ktoś kogoś rani aż po śmierć jednego z zawodników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem na początku - podczas drogi w świecie, po górach to potrzeby zwrastają szybciej. A jak jesteśmy w miastach, wsiach albo jaskniach to potrzemy zwrastają wolniej. Ot co :)

 

A co do gry: zmieniłem wygląd gór i drzew. Dodałem też pieniądze, krzaki z owocami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korodzik : Walka jest wtedy jak ktoś ci ostrym przedmiotem macha przed nosem lub celuje z kawałka kijka w ciebie :jezor:

 

Pietrus_paN : Kto mówi że postać zaśnie w środku walki. Ze spaniem można zrobić coś takiego jak w Baldur's Gate.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja radzę zrobić, że się nie umiera z głodu i pragnienia, tak samo się nie zasypia samemu z braku snu, jednak powinno to dawać ujemne modyfikatory, np jesteś spragniony, dużo wolniejsza regeneracja many, jesteś głodny, wolniejszejsza regeneracja Hp, jestes spiacy, exp wolniej leci OR sth.

Ponadto, moglbys zrobic specjalne rodzaje potraw, ktore by cos dodawaly, albo np do picia Wino, ktore by zmniejszalo celnosc, ale zwiekszalo regeneracje i odpornosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja radzę zrobić, że się nie umiera z głodu i pragnienia, tak samo się nie zasypia samemu z braku snu, jednak powinno to dawać ujemne modyfikatory, np jesteś spragniony, dużo wolniejsza regeneracja many, jesteś głodny, wolniejszejsza regeneracja Hp, jestes spiacy, exp wolniej leci OR sth.

Ponadto, moglbys zrobic specjalne rodzaje potraw, ktore by cos dodawaly, albo np do picia Wino, ktore by zmniejszalo celnosc, ale zwiekszalo regeneracje i odpornosc.

A właśnie, że zrobie umieranie z głodu! (z pragnienia niewiem...) Czemu? Bardziej realistyczne, hjehej. Ze snem pomyśle. A te specjalne potrawy - racja. Będą specjalne napoje które leczą "do pełna", zwłoki zwierząt, owoce, warzywa, mięcha. Myśle czy dać restauracje, w których zamawia się żarcie i jest się pełnym... Hmm..

 

News!! :construction:

Po długim siedzeniu w ciszy wracam, aby powiedzieć, że projekt żyje i ma się dobrze. Jednak ostatnio nie miałem czasu zabardzo bo moja fascynacja Linuxem przyszła nagle i jest taka wielka, że aż mnie zatyka :death: Ale co do projektu - coraz więcej. Jak będzie dobrze i będe miał dużo czasu - niedługo demo. Pozdro! :santa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Labyrinth - reaktywacja!!

Taaa... 2 połowa marca niebyła dobra dla Labyrinthu. Już prace kancelowałem, już chciałem do kosza wrzucić projekt, już chciałem napisać o tym na forum tego klanu, a tu nagle... Zaczynam grać w Fallouta i kupa (tak! Kupa!) pomysłów wpada mi do głowy niczym Busz ze swoim wojskiem do Iraku. Kompletna zmiana! Kompletna zmiana gameplay'u i typu gry (oraz trochę enginu...)! Od dzisiaj jest to gra RPG :weight_lift:

Gra teraz będzie przypominać starusieńką gre Ultima III: Exodus ( by Lord British :> )! Czyli - zamiast @ będzie się sterowało człowiekiem. Zamiast @ będzie grafika, która przypomina kolesia z tarczą i mieczem. A miasta i reszta? Mur to mur, a nie jakieś #. Nie, nie - wielu z was może pomyśli, że mam coś do rogali?! Nie! Poprostu takie rozwiązanie będzie lepsze - uwierzcie mi. Zmiany nie tylko zajdą w grafice, ale trochę w całym engine. Niebędzie wybierania klasy i rasy (szkoda mi tego, ale trudno się mówi!) i umiejętności. Teraz tylko imię można podać, zdobywanie poziomów i... sprzęt do wspinaczki oraz pływanie zostanie bez zmian (chcesz pływać - naucz się! :P ). Interface się zmieni. Tzn. ekran informacji zostaje dalej w rogu, informacje o graczu dalej na górze, ekran rozmów też. Ale dodam też ekran inventory. Wiadomo - pola na miksturki itp. oraz widok na sylwetke żeby "ubrać" naszego herosa.

W samej rozgrywce też będą zmiany. Po pierwsze - walki. Będzie ich więcej niż planowałem na początku. Questów też będzie więcej.

Zmieni się również ilość przedmiotów. Kilka rodzajów mieczy, łuków, pare mikstur i jakieś jedzenie. Oto co planuje:

Miecze: mały miecz, średni miecz, wielki miecz, miecz specjalny (pracuje nad nazwą :P )

Łuki: mały łuk, duży łuk, łuk myśliwski

Mikstury: mikstura lecznicza, mikstura regeneracji, mikstura many i coś tam jeszcze...

Jedzenie: mięso, owoce, warzywa

Narazie ilość przedmiotów wymiata :wheelchair:

 

Noo... To tyle co narazie mogę zaprezentować :) Myślę, że sie spodoba :tv_happy: To tyle!

 

Pozdro!!! :santa:

PS. Sory, że niełączyłem postów, ale nie mogłem się powstrzymać, wiecie o co mi chodzi :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj ja rozumiem, że teraz nagle znów dostałeś weny, bo pograłeś w jakąś dobrą grę, ale jeśli będziesz chciał tak łatwo rezygnować z projektu to nie wiele z niego będzie, wiem z własnego doświadczenia.

Musisz być pewny co chcesz stworzyć i jak, a co najważniejsze czy dasz rade, żeby nie stawiać sobie za duzych wymagan. Bo wtedy pierwszy lepszy problem i tracimy chęci do dalszego tworzenia.

ja ci radze dokładnie sobie zaplanuj co chcesz w grze zrobić , a potem zacznij pokoleji, konsekwentnie realizować każdy etap produkcji.

Bo jak juz mówiłem, praca na zasadzie, mam wene - robie, nie mam - nie robie, jest bardzo niebezpieczna, bo łatwo się do całego projektu zrazić ;]

Sorry, że OT, ale chcę Wam trochę uświadomić, może dzięki temu będzie mniej nieskończonych projektów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj ja rozumiem, że teraz nagle znów dostałeś weny, bo pograłeś w jakąś dobrą grę, ale jeśli będziesz chciał tak łatwo rezygnować z projektu to nie wiele z niego będzie, wiem z własnego doświadczenia.

Musisz być pewny co chcesz stworzyć i jak, a co najważniejsze czy dasz rade, żeby nie stawiać sobie za duzych wymagan. Bo wtedy pierwszy lepszy problem i tracimy chęci do dalszego tworzenia.

ja ci radze dokładnie sobie zaplanuj co chcesz w grze zrobić , a potem zacznij pokoleji, konsekwentnie realizować każdy etap produkcji.

Bo jak juz mówiłem, praca na zasadzie, mam wene - robie, nie mam - nie robie, jest bardzo niebezpieczna, bo łatwo się do całego projektu zrazić ;]

Sorry, że OT, ale chcę Wam trochę uświadomić, może dzięki temu będzie mniej nieskończonych projektów.

Ja tak zawsze :] Czasami się udaje, czasami nie :P Ale teraz wiem co chce zrobić. I myśle, że sie uda!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Oto screen z nowej, uładnionej i odnowionej wersji Labyrinth'u.

Szkrin

 

Jest to cały świat :) Widać, zmiany w grafice. Niedługo beta :P

 

PS. Dzięki temu, że zawsze myśle o przyszłości źródła gry przetrwały (a myślałem że nie przetrwały...). Więc znowy praca wrze! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

 

Animacji najprawdobodonie nie będzie. Dlaczego? Po co, skoro jedyne co się rusza to potwory, bohater i NPC'e? Zresztą zawsze jak robie animacje to kanceluje projekt, bo nie chce mi sie :>

 

A nie długo - wersja alpha która będzie zawierać:

- menu główne i mini tworzenie postaci!

- świat!

- 2 miasta i 1 jaskinie!

- kilka przedmiotów!

 

Nad Ai muszę popracować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...