Matthew Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Potrzebuję jakiegoś sprawdzonego, wygodnego systemu walki ala RPG, np. Walka Wręcz Obrażenia = Siła + obrażenia broni - obrona przeciwnika... Oczywiście musi być też szansa trafienia. Statystyki: Siła Inteligencja Przebiegłość Siła woli Pobożność Walka wręcz (max 99) Walka dystansowa (max 99) Parowanie (max 99) Zwinność (max 99) Odp. na magię (max 99) Kostki są takie K6, K10, K100 (tych dwóch ostatnich może nie być) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 ... a dlaczego zabrałeś mój pomysł z protestowym tematem? :P To że napisały tam cztery osoby nie znaczy że trzeba od razu wszystkimi spamić. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 hę? o so chosi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Założenia: - zawsze jest szansa na trafienie (gdzieś z 5%), - w związku z powyższym maksymalna skuteczność ataku wynosi 95%, - skuteczność ataku zależy od broni i statystyk bohatera (walka wręcz), - obrona zależy od pancerza i statystyk (zwinność), - tarcza zwiększa szansę na obronę - pojawia się "szansa na blok", która redukuje zadane obrażenia do połowy. Szansa jest większa wraz z umiejętnością "parowanie"; broń ewentualnie też może dawać szanse na blok, ale z mniejszymi efektami, - jeśli się trafi, zadaje się co najmniej 1 obrażenie, - możesz uwzględnić krytyczny cios, który podwaja zadane obrażenia (1% szansy, atak jest równoznaczny z trafieniem), - j/w, tyle że dla ciosów typu "otwarcie rany", "ogłuszające uderzenie" z innymi efektami, - ataki z broni dystansowej nie otrzymują modyfikatorów od siły, - z pełnią życia nie da się umrzeć :), - siła ataku może być częściowo zależna od zdrowia, postać "na wykończeniu" może poruszać się wolniej i zadawać mniej obrażeń. To chyba tyle z moich pomysłów. Wzory trzeba będzie później wyprowadzić, znając "zasięg" wartości - tak więc muszę wiedzieć np., czy w grze zaczyna się z obroną 10 i kończy gdzieś przy 2000, czy może zaczyna się od 5 i kończy 20. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się