Skocz do zawartości

Udeże to siły zmniejszenie


Nikas

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka!

pytanko nr 2!

wróg ma zmienną "enhealth=40"

i jeżeli gracz będzie miał kolizje z wrogiem i wtedy wciśnie

z to wrogowi odchodzi "enhealth-=10" a jeżeli zmienna "ennhealth=0" to wróg ginie tylko jest problem

jeżeli gracz ma kolizje z wrogiem i wciśnie z to wrogowi szybko odchodzi to "enhealth" bo gracz zmienia animacje a ja chce by było że ja będę miał kolizje z wrogiem i wcisne Z to mu raż enhealth-=10 odejdzie jak drugi to znowu mu enhealth-=10 odejdzie i tak w kólko puki nie zginie??to

somebody can help me?? :lol:

 

EDIT:

powinienem to dać w pytaniach dla zaawansowanych :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj w graczu przy evencie <key Z PRESS> (ważne, żeby było to press) skrypt taki:

 

if

//i tu pytanie, czy x i y sprita są pośrodku, czy oryginalnie w lewym górnym rogu. Jeśli to pierwsze, to:

collision_circle(x,y,[tu wstaw szerokość sprita podzieloną przez 2],[nazwa objektu przeciwnika],1,1)>0

//albo jeśli to drugie, to:

collision_rectangle(x,y,x+[szerokość sprita],y+[wysokość sprita],[nazwa objekty przeciwnika],1,1)>0

//dalej to samo, czyli:

{ [nazwa objektu przeciwnika].siła(czy jak tam się nazywała ta zmienna) -=10}

 

tyle :jezor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...