Nikas Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Siemka! pytanko nr 2! wróg ma zmienną "enhealth=40" i jeżeli gracz będzie miał kolizje z wrogiem i wtedy wciśnie z to wrogowi odchodzi "enhealth-=10" a jeżeli zmienna "ennhealth=0" to wróg ginie tylko jest problem jeżeli gracz ma kolizje z wrogiem i wciśnie z to wrogowi szybko odchodzi to "enhealth" bo gracz zmienia animacje a ja chce by było że ja będę miał kolizje z wrogiem i wcisne Z to mu raż enhealth-=10 odejdzie jak drugi to znowu mu enhealth-=10 odejdzie i tak w kólko puki nie zginie??to somebody can help me?? :lol: EDIT: powinienem to dać w pytaniach dla zaawansowanych :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpion Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 daj w graczu przy evencie <key Z PRESS> (ważne, żeby było to press) skrypt taki: if //i tu pytanie, czy x i y sprita są pośrodku, czy oryginalnie w lewym górnym rogu. Jeśli to pierwsze, to: collision_circle(x,y,[tu wstaw szerokość sprita podzieloną przez 2],[nazwa objektu przeciwnika],1,1)>0 //albo jeśli to drugie, to: collision_rectangle(x,y,x+[szerokość sprita],y+[wysokość sprita],[nazwa objekty przeciwnika],1,1)>0 //dalej to samo, czyli: { [nazwa objektu przeciwnika].siła(czy jak tam się nazywała ta zmienna) -=10} tyle :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 zły kod albo źle wpisałem można nowy kod albo najlepiej proszę o przykład plissssska ;/ nadal tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Był niedawno taki temat... poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 zadeklaruj nową zmienną i wtedy: if ta_zmienna=1 { akcja ataku i co tam chcesz alarm[0]=30 ta_zmienna=0 } i alarm0 ta_zmienna=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się