mcgluszak Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 jak zrobić rozmowę ( w stylu np. morrowind ) ? jak ktos nie grał w morrowinda to mi chodzi o to że kiedy podchodzisz do kolesia i naciskasz np. spacje otwiera ci się okno i masz do wyboru parę zdań, w i s wybierasz i jak wybierzesz to naciskasz spację. wybierasz np. "siemka koleś, co u ciebie ?" i komputer ci odpowiada "u mnie wszystko spox, a co u ciebie ?" :lol: :lol: :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 To nie takie proste - poszukaj przykładów na gm comunity - tam mogą byc takie rozmowy - będzie ci potrzebne duuużo zmiennych i operacje na stringach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Albo drzewo zdarzeń (drzewo zależności iterakcyjnych) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 tablice z możliwymi powiedzonkami i tablice z odpowiedziami o takich samych indexach. Potem już tylko kwestia wyświetlania, która raczej nie jest trudna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgluszak Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 a jak zrobić questy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Podobnie - tez zmienne i tablice - jakiś obiekt kontrolujący questy najlepiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Questy prosta sprawa! Jeśli masz jakiś quest to tworzysz zmienną quest_kill1 = 1, tzn. quest, w którym masz kogoś zabić, tworzysz tego kogo masz zabić, a w stepie herosa dajesz kod: if (quest_kill1) && !(instance_exists(BandytaSpecjalny)) { Hero.EXP += 250; quest_kill1 = 0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgluszak Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 trochę nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Omg mówię ci że to dla ciebie będzie trudne... jaki konkretnie quest chcesz? może coś wykombinuję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolka Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 trochę nie rozumiem Poczytaj najpierw Dokumentacje i Faq bo wydaje mi się że w ogóle nie masz pojęcia o "if" i o "zmiennych" ;) . A jeśli wiesz ocb to nie powinieneś mieć problemu z zrozumieniem Matthewa ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgluszak Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 1. Chcę zrobić qesta że mam kolesiowi znaleść magiczną jagodę 2.Na "if" znam się ale na zmiennych niestety nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 @UP: 1. CREATE: QJagoda=-1; Przy odebraniu questa if (QJagoda==-1) QJagoda=0; Kolizja z jagodą if (QJagoda==0) QJagoda=1; Zaniesienie jagody if (QJagoda==1) { QJagoda=2; global.kasa+=1000; global.exp+=200 } 2. "zmienna=wartość" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Na "if" znam się ale na zmiennych niestety nie To dziwne bo żeby zastosować dobrze if to trzeba kumac zmienne... hmmm nzmienne sa proste - zmienna to jakas wartość - możesz tę wartość łatwo zmieniać, modyfikować :) Zmienne rox!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgluszak Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 w każdym razie dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się