Konrad-GM Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Siemka, mam problem otóż nie mam pojęcia jak zrobić "elastyczną" kamerę w trybie 3D coś jak w TurboLode (Link) chodzi mi o ten lot kamery że se lata za bohaterem ale nie przechodzi przez ściany itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Weź mój engine flash light i pokombinuj Jak ustawisz 3d3_set_lighting (nie wiem czy dobrze napisane) na false A w kodzie obj_flashlight dasz draw i tan narysujesz model kuli 3d To zobaczysz że kula wykrywa obiekty Pokombinuj z tym kodem to ci pewnie coś wyjdzie Osobiście tego nie zrobię bo bez obrazy nie chce mi się XP (po prostu leniwy jestem XDD) Weź mój engine flash light i pokombinuj Jak ustawisz 3d3_set_lighting (nie wiem czy dobrze napisane) na false A w kodzie obj_flashlight dasz draw i tan narysujesz model kuli 3d To zobaczysz że kula wykrywa obiekty Pokombinuj z tym kodem to ci pewnie coś wyjdzie Osobiście tego nie zrobię bo bez obrazy nie chce mi się XP (po prostu leniwy jestem XDD) Weź mój engine flash light i pokombinuj Jak ustawisz 3d3_set_lighting (nie wiem czy dobrze napisane) na false A w kodzie obj_flashlight dasz draw i tan narysujesz model kuli 3d To zobaczysz że kula wykrywa obiekty Pokombinuj z tym kodem to ci pewnie coś wyjdzie Osobiście tego nie zrobię bo bez obrazy nie chce mi się XP (po prostu leniwy jestem XDD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Ale mi nie chodzi o FPS :P Zmień kamerę w TurboLode (ESC) a się przekonasz o co dokładniej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Wiem że nie chodzi ci o fps W chodziło mi oto baby zamiast tej kuli o której tam wspomniałem zrobić kamerę ale trzeba pozmieniać to i owo Jeśli nie rozumiesz o co mi chodzi to niestety nie jestem w stanie ci pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 To nie można po ludzku powiedzieć, że chodzi o TPP ;p ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Coś takiego ?? https://gmclan.org/up634_4_cam_tpp.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Trochę dziwnie to działa :P, mam pomysł jak taką kamerę zrobić może dam to na forum :P (Ta nie jest taka "elastyczna" :))Dzięki za dobre chęci LionX :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Masz tu mój przykład (miała to być kiedyś gra, a więc nie zwracaj uwagi na inne rzeczy, ale jak chcesz to skorzystaj - nie mam nic przeciwko) LINK: https://gmclan.org/up1104_4_tpp.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Raczej nie skorzystam :P, trochę "dziwne" w domku tak blisko gracza jest ta kamera że nic nie widać poza głową :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Nie ma kolizji kamery - już dawno porzuciłem projekt. Możesz dodać kolizje w kamerze ze ścianą i tam x=xprevious; i y=yprevious, ale nie licz na cuda ;p. Potraktuj to jako bardzo ubogi przykład. [edit] Masz tu inny przykład (NIE MÓJ!!, nie wiem kogo - miałem go na dysku). Może on ci sie przyda :) LINK: http://www.gmclan.org/up1104_11_tpp2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się