Skocz do zawartości

"Elastyczna" kamera[3D]


Konrad-GM

Rekomendowane odpowiedzi

Weź mój engine flash light i pokombinuj

 

Jak ustawisz 3d3_set_lighting (nie wiem czy dobrze napisane) na false

 

A w kodzie obj_flashlight dasz draw i tan narysujesz model kuli 3d

To zobaczysz że kula wykrywa obiekty

Pokombinuj z tym kodem to ci pewnie coś wyjdzie

Osobiście tego nie zrobię bo bez obrazy nie chce mi się XP (po prostu leniwy jestem XDD)

 

 

Weź mój engine flash light i pokombinuj

 

Jak ustawisz 3d3_set_lighting (nie wiem czy dobrze napisane) na false

 

A w kodzie obj_flashlight dasz draw i tan narysujesz model kuli 3d

To zobaczysz że kula wykrywa obiekty

Pokombinuj z tym kodem to ci pewnie coś wyjdzie

Osobiście tego nie zrobię bo bez obrazy nie chce mi się XP (po prostu leniwy jestem XDD)

 

 

Weź mój engine flash light i pokombinuj

 

Jak ustawisz 3d3_set_lighting (nie wiem czy dobrze napisane) na false

 

A w kodzie obj_flashlight dasz draw i tan narysujesz model kuli 3d

To zobaczysz że kula wykrywa obiekty

Pokombinuj z tym kodem to ci pewnie coś wyjdzie

Osobiście tego nie zrobię bo bez obrazy nie chce mi się XP (po prostu leniwy jestem XDD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma kolizji kamery - już dawno porzuciłem projekt. Możesz dodać kolizje w kamerze ze ścianą i tam x=xprevious; i y=yprevious, ale nie licz na cuda ;p. Potraktuj to jako bardzo ubogi przykład.

 

[edit]

Masz tu inny przykład (NIE MÓJ!!, nie wiem kogo - miałem go na dysku). Może on ci sie przyda :)

LINK: http://www.gmclan.org/up1104_11_tpp2.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...