Skocz do zawartości

Zablokowane 39dll połączenie


mike_p

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem. Używam 39dll i silnika marbs online. Chodzi o to, że gdy ktoś zaloguje się używając złych parametrów, bądź w inny sposób odłączy się od serwera, nie może połączyć się drugi raz. Nie mogę z własnych powodów dać game_restart. Daję dllfree() i closesocket, ale to nic nie daje. Ktos wie co powinienem zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tam , gdzie stwierdza że nie podłączyliśmy się do serwa, dajesz powrót do menu :P bez żadnych scr_online_gameend() itp.

ED:

np jeżeli się nie podłączymy to np:

 

closesocket(global.clienttcp);

dllfree();

room_goto(menu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lol, no tak jest :P Wysyłam serwerowi wiadomość, że wychodzę, zamykam socketa, daję dllfree i wracam do menu ^^

 

@UP Mam dokładnie tak samo. Nie działa :P

 

Edit: A dobra, już działa. To wysyłanie wiadomości do serwera wszystko psuło, bo serwer już nas odłączył :D Zamykam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...