mike_p Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Mam problem. Używam 39dll i silnika marbs online. Chodzi o to, że gdy ktoś zaloguje się używając złych parametrów, bądź w inny sposób odłączy się od serwera, nie może połączyć się drugi raz. Nie mogę z własnych powodów dać game_restart. Daję dllfree() i closesocket, ale to nic nie daje. Ktos wie co powinienem zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Powinieneś to zrobić że jeśli "game_end" to wysyła do serwera info o wyjściu z gry. I status powinien zamienić się na -OFFLINE- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Jak wychodzisz wysyłasz do serwera, że wychodzisz (a jak nie dajesz znaków to serwer cię timeoutuje :P). Chodzi o to, że nie mogę się połączyć po raz drugi bez restartowania gry. Rozumisz? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 No to tam , gdzie stwierdza że nie podłączyliśmy się do serwa, dajesz powrót do menu :P bez żadnych scr_online_gameend() itp. ED: np jeżeli się nie podłączymy to np: closesocket(global.clienttcp); dllfree(); room_goto(menu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Lol, no tak jest :P Wysyłam serwerowi wiadomość, że wychodzę, zamykam socketa, daję dllfree i wracam do menu ^^ @UP Mam dokładnie tak samo. Nie działa :P Edit: A dobra, już działa. To wysyłanie wiadomości do serwera wszystko psuło, bo serwer już nas odłączył :D Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi