def jam fight for ny Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 1.Jak zrobic by uderzac w strone ustawienia kierunku bohatera :bash: np.mam 8 spr. 4 ustawienia kierunkow bohatera gora,dol,lewo,prawo i 4 spr. uderzen w gore, w dol, w lewo, w prawo... Jestem ustawiony w lewo i klikam spacje i bohater zadaje cios w lewo???I jak zrobic zeby nie on uderzal sam za 1 kliknieciem? :( 2.Jak zrobic amunicje?I zeby sie nie zmniejszalo gdy mam 0??? :shuriken: :rip: 3.Jak zrobc by pod kims bylo cos takiego draw_text(x-string_width('zycie :')+ string_width(zycie)/2,y-50,'hp :'+string(zycie)) ...................................Thor .................................zycie:100 powiedzmy bohater--> B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 1. if (sprite_index=spr_gora) { sprite_index=spr_uderzenie_gora } . Analogicznie do innych kierunkow. 2. if ( ammo > 0 ) ( akcja strzalu.......... ammo-=1;} else { brakk ammoooo nie mozna strzelac } 3. draw_text(obiekt_pod_ktorym_ma_to_byc.x,obiekt_pod_ktorym_ma_to_byc.y - liczba ktora okresla odleglosc od tego obiektu ,'hp :'+string(zycie)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 1. vspeed=(-10); //strzelanie do góry vspeed=(10); //strzelanie w dół hspeed=(10); //strzelanie w prawo hspeed=(-10); //strzelanie w lewo lub tak jak wyżej :) 2.create strzal = true; amunicja = 10; step: if ( keyboard_check ( vk_space ) )//vk_space możesz zmienić na inny :_) { if ( amunicja ) > 0 { if ( strzal ) = true { instance_create(x,y,obj_strzal) amunicja -= 1 alarm[0] = 10 strzal = false } } else { show_message('Nie masz amunicji') } } draw draw_text(10,10,'Amunicja: '+string(amunicja) ) alarm 0 : strzal = true; 3:???co??? @ Rzdziu szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 3: draw_set_halign( fa_center ); draw_text( x, y - 20, "Zycie: " + string( zycie ) ); draw_text( x, y - 40, "N00B" ); ? @Down: lol... W grze lub gdzie indziej wspominasz że ktoś ci pomógł lub np w menu w credits piszesz o nim... itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 P.S. Jak dodac kogos w credits? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 W Game Information Edit: Chyba oto ci chodziło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Jak napisac w code mouse button? tak jak vk_control? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Robisz menu w nim zakładkę "Credits" i wpisujesz np. pomoc - "Nick" Edit: mouse_check_button_pressed(mb_left) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Gdzie dać if (sprite_index=spr_gora) { sprite_index=spr_uderzenie_gora } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 W step obj_hero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 jak zrobic by np. obj_hero podchodzi do obj_wróg i atakuje ale jak zrobic by po 3 showie dopiero stracil hp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 po 3 showie ? tzn ? Po 3 uderzeniu ? W create wroga daj uderzen=0; A potem w collision z hero(atakującym) uderzen+=1; if(uderzen==3) { hp_wroga-=ilestam; } To nie jest cały kod zabijania wroga, ale wszystkiego ci przeciez nie napisze ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 po 3 showie ? tzn ? Po 3 uderzeniu ? W create wroga daj uderzen=0; A potem w collision z hero(atakującym) uderzen+=1; if(uderzen==3) { hp_wroga-=ilestam; } To nie jest cały kod zabijania wroga, ale wszystkiego ci przeciez nie napisze ;] Po co te spacje??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def jam fight for ny Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 nie dokladnie mi o to chodzilo:: 1 spr. uderzenia jest zrobiony z kilku shovow EDIT:showow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Nie shovow tylko image'ow <_< - normalnie jak sie animacja skończy daj hp -=1 :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Do Lord Marcelot : Taki mi sie jakoś napisało :) , przejrzyściej.... ;] ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się