mcgluszak Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 zbierasz broń (np. shotguna) będzie na jedynce (np.), potem zbierasz ( np. ) laser, będzie na dwójce itd. wybierasz (np.) 2 i strzelasz laserem ok, wszystko jest spox ALE JAK TO ZROBIĆ ???!!! : / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 create: gun=0 keypress 1: // shotgun gun=0 keypress 2: // laser gun=1 // [...] analogicznie reszta klawiszy draw: if(gun=0)draw_sprite(s_shotgun,0,x,y) // rysuje shotgun if(gun=1)draw_sprite(s_laser,0,x,y) // rysuje laser // [...] analogicznie reszta broni space: if(gun=0)<akcja strzału shotgunem> if(gun=1)<akcja strzału laserem> // [...] analogicznie reszta akcji strzelania Rozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 shotgun=0 laser=0 haveshotgun=0 havelaser=0 jak zbierasz np. shotguna: haveshotgun = 1 jak laser havelaser=1 w keypress 1: if haveshotgun=1 { shotgun=1 laser=0 } w keypress 2: if havelaser=1 { shorgun=0 laser=1 } itd. ... i jak strzelasz to sprawdzasz if shotgun =1 { alcja dla shotguna } if laser=1 { akcja dla lasera } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 @yoda: twój kod jest za długi i niepotrzebnie zaśmieca pamięć -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 @up ale w twoim nie ma opcji zbierania broni... dales tylko jesli tę bron mialby od poczatku... owszem można zamiast tych shotgun,laser,pistolet dac jedna zminna i jechac switchem ale staralem się zobrazowac to jak najprościej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Hehe, i tu sie mylisz - zobacz w kodzie keypress, np. 1. Przecież każdy wie że to znaczy: gdy naciśniesz klawisz 1, itp. Wiec gdzie tu jest twoje 'bez zmieniania broni'? Hmm? :] @down: sorry :P źle przeczytałem, nie wyspany jesem, wybacz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Ale co bez zmieniania broni? NIe kumam. Zrobiłem to co ty + zbieranie danej broni :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 PsichiX, a Twój kod jest niewydajny i niewygodny. Yody kod tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Ale jest prosty i łatwy do zrozumienia dla początkującego :) A Tymon tu zaraz wyjedzie z jakimiś super funkcjami =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Tymon, ja to dobrze wiem, ale on chciał obrazowo... <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgluszak Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 ludzie to jak mam to w końcu zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Gun[Liczba]=-1; Amo[LiczbaGun'a]=-1; Np. for (a=0; a<5; a+=1) { Gun[a]=-1; Amo[a]=-1; } a resztę sie domyśl :P Edit; Oczywiście to w Create. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 PsichiX, to zamiast robić zawsze prowizorkę rób raz, a dobrze. Yoda. Mógłbym, ale i tak ani autor tematu tego nie zrozumie, ani większość z następnych którzy się o to zapytają. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 No własnie Tymon - autor nie zrozumie. Dlatego zrobiłem jak najprościej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Ale niczego się też nie nauczy.. no może po za tym, że można zawsze przyjść po gotowca. (= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgluszak Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 dobra, na początek biore przykład Yody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Juhuu! :D Ale zamiast tego shotgun,laser itp. zrob tak: keypress 1: gun=1 // jesli shotgun keypress 2: gun=2 //jesli laser i w tym gdzie strzelasz: switch(gun) { case 1: akcja dla strzalu shotguna break; case 2: akcja dla lasera break; ... itd :) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się