Skocz do zawartości

Pochłanianie RAMu


Makary155

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

To

/*  Tworzymy sprita z surface*/
    terrSpriteNew = sprite_create_from_surface( terrSurface, 0, 0, room_width, room_height, 1, 1, 1, 1, 0, 0 );
    sprite_index = terrSpriteNew;

zamień na

/*  Tworzymy sprita z surface*/
    terrSpriteOld = sprite_index;
    sprite_index = noone;
    sprite_delete( terrSpriteOld );
    terrSpriteNew = sprite_create_from_surface( terrSurface, 0, 0, room_width, room_height, 1, 1, 1, 1, 0, 0 );
    sprite_index = terrSpriteNew;

I tyle.

 

Jednak proponuję przejść na ten 2gi. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...