Makary155 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Tworzę nową grę i napotkałem na problem-gra strasznie pochłania mi pamięć RAM z niewiadomych przyczyn. Co może to powodować? Wymiary rooma: 2400x800 -10 obiektów -3 surface na cały ekran Używam zniszczalnego terenu autorstwa Tymona. Pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Zniszczalny teren i duża plansza. Oto powód zżerania ramu :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Jeżeli korzystałeś z przykładu Tymona to w kolizji terrainu z tym, co niszczy teren dopisz na końcu: sprite_delete(sprite_index-1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Kryniak jest w Creditsach. Trochę pomogło-teraz zostaje "aż" 79 Mb wolnego RAMu z 512 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 A gra ile używa pamięci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 To /* Tworzymy sprita z surface*/ terrSpriteNew = sprite_create_from_surface( terrSurface, 0, 0, room_width, room_height, 1, 1, 1, 1, 0, 0 ); sprite_index = terrSpriteNew; zamień na /* Tworzymy sprita z surface*/ terrSpriteOld = sprite_index; sprite_index = noone; sprite_delete( terrSpriteOld ); terrSpriteNew = sprite_create_from_surface( terrSurface, 0, 0, room_width, room_height, 1, 1, 1, 1, 0, 0 ); sprite_index = terrSpriteNew; I tyle. Jednak proponuję przejść na ten 2gi. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się