Skocz do zawartości

Licznik


kubos

Rekomendowane odpowiedzi

MASZ U GORY:

jesli twoja wyscigowka sie rozbedza to w predkosci daj zmienna speed

 

potem drugi object i w nim draw i:

draw_text(x,y,('predkosc: ' + string(wyscigowka.speed)

 

i tyle ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDit: z cyfrowym to łatwe ale analogowy jest trudniejszy z mojego punktu widzenia.

Gadanie-wystarczy tylko np. narysować wskazówkę w jednej pozycji, ustawić odpowiednio orgin i zmieniać jej direction w zależności od tego, jaki jest speed samochodu. :)

 

Ale to wersja dla mało ambitnych i równie mało wymagających. ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadanie-wystarczy tylko np. narysować wskazówkę w jednej pozycji, ustawić odpowiednio orgin i zmieniać jej direction w zależności od tego, jaki jest speed samochodu.

 

Ale to wersja dla mało ambitnych i równie mało wymagających. ;p

To jak zrobić coś dla ludzi ambitnych i wymagających? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka :] ustawiasz zmienną speed w prędkości a potem drugi obiect i w nim

draw:

draw_text(x,y,('predkosc: ' + string(wyscigowka.speed)//wyświetla Ci coś takiego predkość: i twoją aktualną prędkość dla obiectu wyscigowka jeśli masz inny obiect zmien z wysigowka na twoj obiect :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak zrobić, żeby gdy sie cofa nie było na minusie?

 

Kurcze, za bardzo to nie widać co tam pisze :( a nie da sie zrobić czegoś takiegoś, że mamy okrąg, wskazówke (tak jak w prawdziwym samochodzie) i tak wskazówka sie porusza, zgodnie z tym jaka jest predkość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest speed w kazda strone, skad GM ma wiedziec ze samochod jedzie tylem ?

W kazda strone jest jakis speed, nie moze byc na minusie.

 

#Edit

Bylo gdzies takie cos, ustawiasz origin sprite strzalki odpowiednio a potem zmieniasz direction zgodnie ze speedem, nie pamietam gdzies to bylo na forum :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...