Skocz do zawartości

Zmiana Zmiennej na dowolną liczbę


Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem (znowu <_< ). Czy można w GM zrobić kratkę z kursorem do wpisywania liczb, które zostały by zapisywane jako variable. Przykład można łatwo znaleźć pisząc post. Jest kursor, jest też i kratka (pole, gdzie wpisujesz treść). Dochodząc do sedna, chcę dowiedzieć się jak zrobić takie pole i jaki wpisać kod, żeby GM mógł odczytać tą liczbę/tekst.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie będę robił nowego tematu i tak jest ich dużo a temat jest prawie ten sam (jeżeli można oczywiście :D ). Mam obiekt 'kursor' i chcę, żeby był zawsze na końcu tekstu. O tekście wiem już wszystko, ale nie wiem, jak zrobić ten kursor. sprite_width działa dobrze, ale tylko w jednej linijce. Mi chodzi o to, że jeżeli wciśniesz 'Enter' kursor wchodzi na drugą linijkę i na koniec tekstu (na początek) a dodając sprite_height kursor jest zawsze na rogu tekstu... Może inaczej. Jak zrobić program "Notatnik" w Game_Makerze tak, aby był kursor tekstu? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajnie, ale kursor nie miga. :D :D (ach te szczegóły...) Ale załatwiłem to już. Dałem alarm[0]=30 i variable viskur=true i przy alarmie to się zmieniało na false, lub odwrotnie. A potem tylko w draw dodać kila pytań. Dzięki za pomoc, niby takie łatwe, a na to nie wpadłem... :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...