Gość Adster Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Po dłuższym czasie lenistwa itp. wziąłem się z powrotem za GM. No i pewny swego robie swoją grę w rzucie izometrycznym. Wszystko ładnie, aż tu nagle przychodzi czas na...tak, na depth: No i depth=-y na pewno działać nie będzie (i nie działa). ;/ Jak sprawdzić, czy obiekt gracz znajduje się w tej czerwonej strefie, czy w tej niebieskiej? (kolory to tylko oznaczenia, naprawdę mam białą kreskę i resztę transparent) Jaśniej-czy znajduje się pod KRZYWĄ kreską, czy nad nią? Wspomnę tylko, że ta kreska to maska ściany(w miarę możliwości chciałbym unikać stosowania solid, bo to niestety ch*****o). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 możesz uzyc collision_line.... wyznaczył byś od końca do końca i dal move_contact_solid. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Uwzględnij x w depth = -y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 szczerze mówiąc to ja nie mam zielonego pojęcia... xD też chętnie się dowiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 depth=-(x+y*room_width) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 depth=-(x+y*room_width) Ja już ten problem obszedłem inną drogą, ale mimo wszystko dzięki. Jutro chyba zrobię coś takiego jak wcześniej jeszcze raz i sprawdzę. ;] Zamykam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi