Skocz do zawartości

Zablokowane Pod, nad krzywą kreską.


Gość members_display_name

Rekomendowane odpowiedzi

Po dłuższym czasie lenistwa itp. wziąłem się z powrotem za GM. No i pewny swego robie swoją grę w rzucie izometrycznym. Wszystko ładnie, aż tu nagle przychodzi czas na...tak, na depth:

example_93917.gif

 

No i depth=-y na pewno działać nie będzie (i nie działa). ;/ Jak sprawdzić, czy obiekt gracz znajduje się w tej czerwonej strefie, czy w tej niebieskiej? (kolory to tylko oznaczenia, naprawdę mam białą kreskę i resztę transparent) Jaśniej-czy znajduje się pod KRZYWĄ kreską, czy nad nią? Wspomnę tylko, że ta kreska to maska ściany(w miarę możliwości chciałbym unikać stosowania solid, bo to niestety ch*****o).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

depth=-(x+y*room_width)

Ja już ten problem obszedłem inną drogą, ale mimo wszystko dzięki. Jutro chyba zrobię coś takiego jak wcześniej jeszcze raz i sprawdzę. ;] Zamykam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...