fervi (Skovv) Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Nic nie wykombinuje, nic nie znalazłem na forum, pozatym nie myślę, bo jestem chory i wkurzony więc zdaje się o was o pomoc I proszę nie piszcie, że takich tematów było od groma i żebym poszukał, bo to według mnie spam i za to powinien być warn (według mnie) ;p - Jak zrobić, aby w platformówce potwór strzelał. - Jak zrobić, że jak jak nacisnę klawisz w lewo to postać wykonuje object3 a jak puszczę klawisz to, żeby wykonywała object1. - Jak zrobić, że po naciśnięciu danego przycisku (np. F10) gra zostaje zapisana pod nazwą XYZ.sav i uruchamia się menu i jak dam Continue Game to mi się wczytuje? Przymulony jestem i nie kontaktuje ;p może prawie jak zawsze :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 - Jak zrobić, aby w platformówce potwór strzelał. Na alarmach - Jak zrobić, że jak jak nacisnę klawisz w lewo to postać wykonuje object3 a jak puszczę klawisz to, żeby wykonywała object1. What? Przeciez masz eventy key press i release. - Jak zrobić, że po naciśnięciu danego przycisku (np. F10) gra zostaje zapisana pod nazwą XYZ.sav i uruchamia się menu i jak dam Continue Game to mi się wczytuje? if keyboard_check(vk_f10) game_save("xyz") a pod przyciskiem continue: game_load("xyz") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 1. Tak samo jak gracz strzela :P tylko ze na alarmach w stronę gracza. 2. Ne rozumiem 3. Tak samo jak @UP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Popróbuje i dam edita w tym 2. Konrad chodzi Jak naciśniesz klawisz w lewo to masz animację biegania a jak nic nie naciśniesz, to żeby stał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 no to w tym drugim jak masz dwa sprity to dajesz w press right - klocek zmiany sprita na to jak idzie w prawo (taki pacman ) w press left - klocek zmiany sprita na to jak idzie w lewo w realese left - klocek zmiany sprita na to jak stoi w lewo w realese lright - klocek zmiany sprita na to jak stoi w prawo (zwrócony oczywiście) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 #up Lepiej dac w vk_nokey sprite jak stoi niz do kazdego release :P No i speed=0 -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 @UP2: O.o... A tu daję kod do 2 :P image_speed=0.2 if (keyboard_check(vk_right)) { sprite_index=sprGraczIdzie; image_xscale=1; } if (keyboard_check(vk_left)) { sprite_index=sprGraczIdzie; image_xscale=-1; } if !(keyboard_check(vk_right) && keyboard_check(vk_left)) { sprite_index=sprGraczStoi; } EDIT: @UP: To wtedy gdy wciskasz np. przycisk A i puścisz Strzałkę prawo... to wtedy stojąc chodzi xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się